S-a lansat vivolis.ro, platforma de rezervări online a Ovi Travel

vivolis, ovi travel

vivolis, ovi travel

Miercuri seară, alături de alţi bloggeri de travel, presa de turism şi alţi reprezentanţi ai industriei, am luat parte la lansarea platformei de rezervări online a Ovi Travel, vivolis.ro.

Ca urmare a creşterii activităţii de turism online de la un an la altul (în 2013, piaţa de turism online a înregistrat o creştere de 30%, fiind evaluată la 50 milioane de euro numai pe zona de agenţii de turism ce operează şi online), agenţia de turism Ovi Travel, apărută pe piaţa de profil în 2008, a decis să fie prezentă acolo unde sunt prezenţi o mare parte din consumatorii de servicii turistice, adică online.

Platforma ce i-a permis acest lucru este vivolis.ro, un sit de rezervări online construit pe o soluţie a celor de la DCS+. În continuare, experienţa pe online a agenţiei de turism Ovi Travel este completată şi de sistemul de rezervări B2B, Red Bookings.

Prin vivolis.ro utilizatorii au acces la bilete de avion, hoteluri, vacanţe personalizate în funcţie de activităţile pe care vor sa le desfăşoare (de exemplu, vizite la vulcani), super city-break-uri (vizitarea oraşelor pe parcursul a 7 zile; nu confundaţi cu sejururile, conceptul este diferit).

Spre deosebire de traveo.ro, construit tot pe o platforma DCS+, vivolis.ro vine în întâmpinarea utilizatorilor cu un mod nou de afişare a rezultatelor pentru zboruri: zborurile de plecare într-un tab, zborurile de întoarcere în alt tab. Astfel, utilizatorii işi pot alege cele mai convenabile ore de zbor pentru a profita la maxim de timpul petrecut la destinaţie. De asemenea, utilizatorii sitului pot căuta hoteluri unde se pot caza pe perioada de week-end pe parcursul unei luni întregi, astfel având posibilitatea alegerii celui mai convenabil tarif la cazare. În viitorul apropiat, utilizatorii sitului vor avea ocazia să rezerve chartere, excursii opţionale şi croaziere, acest aspect fiind o noutate în ceea ce priveşte serviciile oferite de platformele de rezervări.

Lansarea vivolis.ro a fost focusată pe conceptul de full mobile, asta pentru că situl este optimizat pentru mobil şi tabletă şi este modular (structurat pe zboruri, hoteluri, city-break-uri etc.). De asemenea, în premieră pentru România, vivolis.ro este primul sit de rezervări pentru care se oferă suport pre şi post-vânzare prin aplicaţiile Viber și WhatsApp. De exemplu, utilizatorii pot cere info despre zboruri via cele două aplicaţii, urmând ca un agent să se ocupe de restul procesului, dacă utilizatorul/clientul se decide asupra unui oferte. Până şi link-ul de plată poate fi trimis prin cele două aplicaţii, pagina generată de payU fiind optimizată pentru mobil. Modelul acesta de suport a fost adoptat şi de către KLM, cu câteva luni în urmă.

Fără îndoială, asistăm la o conturare a pieței OTA în .ro, ceea ce e un lucru bun atât pentru agențiile de turism, cât și pentru consumatorii de servicii. Agențiile de turism au înțeles că online-ul este viitorul, iar consumatorii că online-ul le permite o paletă largă de soluții pentru vacanțele lor.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

3 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.