e-Turism Bref (51) – 8 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015

stiri turism online, stiri turism internet
Bine v-am regăsit la ultima ediție eTurism Bref dedicată anului 2014. În această rundă de știri dedicată turismului online vom afla despre comportamente de consum ale utilizatorilor pe telefoanele mobile și vom afla la cât a fost estimată piața de turism online evaluată în 2014, precum și informații de culise despre programul de fidelitate Flying Blue.

Rezervări online

Românii şi tehnologia în 2014: oamenii folosesc gadgeturile, dar magazinele se adaptează cu greu noilor tendinţe

Conform unui studiu Today’s, deși smartphone-urile și internetul pe mobil sunt deja populare printre români, puține magazine online investesc serios într-o versiune mobilă, și aici includem și agențiile de turism, iar din punct de vedere optimizare pentru mobil interesul este la fel de mic. Cand vine vorba de aplicatii, un procent foarte mic de magazine apeleaza la asa ceva. Cele mai multe avantaje din existența unei aplicații le-ar putea trage proprietarii de restaurante dar și hotelurile. Despre avantajele unei aplicații mobile am scris în acest articol.

Merită să ai un card care transformă cumpărăturile în bilete de avion?
Card de cumpărături lansat de Air France KLM, Tarom şi Banca Transilvania cu bonus bilete de avion

Despre cardurile cobranded am mai discutat pe blog, așa că noul card cobranded emis de Air France KLm, Tarom și Banca Transilvania – BT Flying Blue – vine ca o completare la articolul în cauză. Ce este intetesant de subliniat este mediul în care a fost lansat acest card ce acumulează puncte în programul de fidelitate Flying Blue. În 2014, românii au cumpărat cu cardurile Visa bilete de avion în valoare de 127 de milioane de euro, Air France KLM România estimând o creștere a vânzărilor companiei cu 5% în 2015, an în care se estimează că vor utiliza BT Flying Blue 5.000 de persoane.

În prezent, în România, programul Flying Blue are peste 110.000 de membri înregistrați, dintre care 25.000 înregistraţi în 2014.

Cum să îți rezervi camera de hotel în UE

Centrul European al Consumatorilor România a făcut un ghid al consumatorului pentru rezervările în Uniunea Europeană. Mr. Wings, mascota folosită pentru această campanie de comunicare îi sfătuiește pe turiști despre cele mai la îndemână și sigure metode de rezervare la hoteluri, punctând cele mai importante aspecte de care să se țină cont.

Agenții de turism online

Cum arată vacanţele în epoca smartphone-ului? „Românii vor să fugă de iarnă. Dubaiul este la mare căutare”

Situl paravion.ro înregistrează trafic important de pe mobil în timpul dimineții, pentru ca apoi acesta să se mute pe dispozitive desktop în jurul prânzului.

În ceea ce privește piața turismului online în România, Remus Vișan o estimează la 350 milioane de euro pe an pe partea de bilete de avion (fără low-cost), și la 1,5 miliarde euro pe partea de turism.

Pranz cu fondatorul Paravion, un business care a decolat spre succesul din online dupa o discutie in gluma la o nunta

40% din traficul pe Paravion.ro vine din căutările pe Google cu o rată de conversie de 2%-2,5% din Google organic. De asemenea, pe aceeași platformă 30% din trafic vine de pe dispozitive mobile din care 12% înseamnă tranzacții efectuate.

Wens Travel, relansare site

Cu ocazia a 17 ani de existență, Wens Travel, agenție de turism cu sediul în Cluj-Napoca, și-a relansat situl web, focusându-se în același timp către servicii pentru segmentul de leisure. Noul sit este construit pentru toate tipurile de ecrane, de la telefoane până la monitoare mari și face trecerea de la Product level la Brand level. Noua poziționare Wens Travel a fost realizată împreună cu Aliz Kosza, business strategist. Interesant de remarcat faptul că reprezentanți agenției de turism au renunțat la structura clasică de sit pe care merg majoritatea agențiilor de turism, cea SEO friendly, cu pachete în funcție de destinații, în favoarea unei structuri ce pune accent pe experiențele pe care și le-ar dori clienții, așa cum se întâmplă și în cazul platformelor Vivolis și Traveo.

Cataloage online cu unități de cazare

Cazarelapensiune.ro: A aparut Catalogul Pensiunilor din Romania, EDITIA ONLINE

A fost lansată versiunea online a catalogul ce listează pensiuni din țară, obiective turistice și evenimente. Acest catalog este disponibil la adresa cazarelapensiune.ro și face parte din programul de promovare turistică dedicat tinerilor antreprenori în turism.

Promovarea pensiunilor ecoturistice din Romania

Odin Media îngroașă rândurile cataloagelor online cu unități de cazare prin lansarea portalului Pensiune-Ecoturistica.ro. Ce-i drept, a ales o nișă, rămâne de văzut dacă va fi respectată.

HoReCa

Soft Tehnica a implementat Freya Restaurant în peste 2000 unități HoReCa

Soluțiile Freya oferite de Soft Tehnica, soluții dezvoltate 100% în România, oferă un sistem de management integrat pentru domeniile ospitalitate, comerț cu amănuntul și frumusețe. Soluția Freya Restaurant a fost implementată în peste 2000 de unități din țară și constă în servicii de marcaj, back-office, mobile, self-service şi bucătărie.

Presage comunica pentru Soft Tehnica

Începând cu luna decembrie 2014, Presage Strategic Communications va oferi servicii de media training și media relations, strategie de marketing și comunicare B2B, pentru compania Soft Tehnica, companie specializată în dezvoltare și implementare software pentru operatorii HoReCa. Presage comunică și pentru companii din turism precum Special Air Services, Hotel Epoque sau Asociația pentru Înfrumusețarea Orașului Sibiu.

Aplicații mobile

Aplicația mobilă PRIMĂRIA BRAȘOV este acum disponibilă în Google Play și App Store

Prin intermediul aplicației mobile Primăria Brașov (Android | iOS) și turiștii pot găsi informații despre atracțiile turistice ale orașului, geolocalizate și afișate în funcție de locul în care se află utilizatorii. De asemenea, aceasta listează informații despre traseele turistice ale Brașovului, dar și despre parcuri, muzee și centrele de informare turistică.

HERO.dot – Serviciul Unic National de Audioghid Turistic prin Telefon

În 2 ani de la lansarea în România, HERO.dot, Serviciul Unic National de Audioghid Turistic prin Telefon, inițiat de o echipă de tineri întreprinzători din Iași, are listate în momentul de față peste 3000 de obiective turistice ale căror audioghiduri sunt oferite gratuit prin apelarea unui număr de telefon afișat pe plăcuțele descriptive ale acestora, alte 3000 urmând a fi acoperite în următoarele 6 luni.
Conform informațiilor statistice puse la dispoziție de inițiatorii investiției, se înregistrează o medie zilnică de 50-60 de apeluri pe fiecare obiectiv disponibil, totaluzând peste 10000 de apeluri pe zi pentru toate obiectivele. Peste 50% din apeluri sunt efectuate în cursul dimineații sau în cursul serii.

Foto: Kevin Poh, News Stand @ Beijing City via Flickr, Creative Commons Attribution

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
Padurea Baneasa, MTB, bicicleta

Opturi, nu la bară, ci în pădurea Băneasa

Next Article
casa cu farfurii, vila Constantin Busila

Casa cu farfurii din Sinaia

Related Posts
Total
0
Share