Paravion abordează și piața de business travel

stock exchange, bursa valori, campanie clienti corporate, paravion

În perioada februarie – decembrie 2017, investitorii activi pe piaţa de capital locală ce vor da curs campaniei Leii BVB, o campanie inițiată de Bursa de Valori Bucureşti (BVB) şi agenţia de turism online Paravion, au posibilitatea de a câștiga pachete city-break în oraşe din Europa, dar şi în destinaţii exotice precum Dubai sau Kenya. Campania inițiată de BVB și susținută de Paravion marchează aniversarea a 150 de ani de existență a leului, moneda națională.

Premiile pe care Paravion le oferă în această campaniei însumează 12.000 de euro. Simbolic, unul dintre premii este chiar acasă la lei, în Kenya.

Pot participa la campanie investitorii individuali care au minim 18 ani și care tranzacționează pe una din piețele BVB și realizează cel puțin o tranzacție lunară. În privința extragerii, 150 de tranzacții for fi extrase aleatoriu, tranzacția cu valoarea cea mai mare dintre acestea fiind declarată câștigătoare.

Prin prezenta campanie Paravion își arată deschiderea către clienţii corporate, un segment de clienți netargetat până acum. Investițiile pe care fondul de investiții GED Capital le-a făcut pe partea de tehnologie în Paravion, la începutul lui 2016, permit agenției de turism online să ofere clienților business asistență 24 din 24 de ore, timp de reacție foarte scurt la solicitările acestora, celule de criză în situații neprevăzute, după cum a confirmat și Remus Vișan în cadrul eTravel Conference, soluții de optimizare permanentă a călătoriei, precum și eventuale servicii suplimentare la destinație.

Din martie 2016, Loredana Stanciu, ex director general la Accent Travel & Events, ocupă funcția de director pentru linia de business corporate a Paravion.

Dintre competitorii Paravion de pe piața locală, doar agențiile de turism online Vola.ro și eSKY.ro oferă servicii și clienților business.

La nivelul pieței locale de turism, peste jumătate din vânzările marilor agenţii de turism sunt generate de serviciile turistice oferite companiilor, de segmentul de business travel.

Conform datelor din piață, turistul de business care activează în companii ce activează în România are la dispoziție un buget mediu de aproximativ 500 de euro, buget alocat pentru un bilet de avion dus-întors, și un buget mediu de 90 de euro pe noapte pentru hotel în străinătate. Bugetul mediu alocat unei zile de cazare într-un hotel din România este de 40 de euro, la care se adaugă 10-30 de lei pe zi pentru parcare.

Foto: Gerd Altmann & OpenClipart-Vectors, Entrepreneur & Plane via pixabay, CC0 1.0

Related posts

Lasă un răspuns

*