Pentru a facilita accesul cititorilor la cele mai recente postări de pe turism20 am făcut mai jos un ghid al principalelor canale de comunicare pe care la folosim. De asemenea, în ideea de a ajuta cititorii blogului să se aboneze la un anune canal de comunicare am menţionat mai jos cum se folosesc în redacţie mediile respective.

Abonarea la RSS-ul turism20.ro


follow us in feedly

Evident, este principalul canal de acces spre cele mai recente postări de pe blog fie că se foloseşte un RSS reader din browser sau de pe desktop, fără a mai fi necesară accesarea zilnică a sitului.

Pentru a avea vizibilitate asupra conţinutului de specialitate sugestia mea e să vă salvaţi feed-ul marcându-l cu o etichetă corespunzătoare sau salvându-l într-un folder dedicat (ex. turism online, turism electronic, e-turism, turism .ro etc.).

Cum pentru moment feed-ul este complet, rugămintea e să partajați articolele pe rețelele sociale pe care activați fie pentru a arăta că sunteți de acord cu noi, fie că vreți să ne corectați sau criticați pentru ceea ce scriem. Pentru a face conținutul cât mai accesibil celor interesați folosiți hashtag-urile #eturismro sau #turism20 pe Twitter, Facebook sau Google Plus.

Dacă feed reader-ul pe care îl folosiți nu are butoane de partajare sau are dar vă obligă să folosiți un anumit serviciu, nu vă faceți griji, articolele au integrate butoane de partajare by default.

Abonarea la newsletter-ul turism20.ro

Newsletter pentru fiecare articol apărut pe blog

Aşa cum unii cititori ai blogului sunt obişnuiţi cu RSS reader-ul, alţii găsesc mai comod să se aboneze la newsletter pentru a primi mailuri de notificare ori de câte ori apare un articol nou pe blog. Vă puteţi abona prin email folosind formularul de mai jos.

Introdu adresa ta de email în câmpul de mai jos:

 

De asemenea, ocazional (nu mai mult de 1 email pe lună) veţi primi newslettere cu cele mai citite sau comentate articole sau cu tips & tricks legate de AdWords în domeniul turismului sau goodies pack.

Newsletter RSS săptămânal

Newsletter-ul săptămânal este furnizat prin serviciul MailChimp. Click aici pentru abonare.

Aderarea la grupul Turism 2.0 de pe LinkedIn

Grupul LinkedIn Turism 2.0 este cea mai eficientă sursă de referință din punct de vedere al timpului petrecut per articol. În cazul în care sunteți familiarizați mai mult cu mediul business, recomandarea mea e să vă abonați la acest canal de informare. Articolele de pe blog sunt partajate pe grup imediat după publicarea acestora.

Abonarea la pagina de Facebook Turism 2.0

Pe pagina de Facebook Turism 2.0 se partajează articolele publicate pe blog sau orice alt articol din zona de interes a autorilor. De asemenea, în momentul în care publicăm articolele, încercăm să antrenăm în discuție și entitățile menționate prin tagging. Folosim Facebook-ul și pentru a urmări activitatea brandurilor din turism, bloggerilor de călătorii sau specialiștilor. Urmăriți blogul și veți găsi recomandări de liste clasificate după interese în domeniul turismului.

Abonarea la fluxul de mesaje de pe Twitter (@turism20)


Twitter-ul îl folosim pentru a propaga articolele de pe blog și în rândul specialiștilor din turism amatori de mesaje scurte. Ocazional mai și interacționăm cu entitățile despre care scriem, atunci când cerem lămuriri asupra unor aspecte din analizele noastre, atunci când atragem atenția sau atunci când analizăm fenomene, situri, aplicații mobile. De obicei, articolele sunt însoțite de #hashtag-urile #eturismro și #turism20.

Abonarea la pagina de Google Plus a turism20.ro

Google Plus este un canal social media relativ nou, canal pe care îl folosim pentru propagarea articolelor cercurilor pe care noi le considerăm relevante pentru industria pe care o analizăm. În cazul în care și voi experimentați canalul social media ca și noi, vă imvităm să adăugați pagina dedicată în cercurile de interes.

Lasă un răspuns

*