logo, turism20.ro

Turism 2.0 este un site de informare și analiză B2B/B2C dedicat pieței de turism online (sau e-turism, turism electronic, uneori şi cu înţeles de turism digital sau virtual) din .ro.

Site-ul a fost relansat în iulie 2013 la adresa www.turism20.ro, fiind găzduit anterior și pe (2005 – 2009) și www.gtd20.ro (2009 – 2013).

Turism 2.0 este o sursă de știri și analize despre practici de marketing în industria de turism online din .ro, despre tehnologii și platfome dedicate informării clienților, planificării călătoriilor, rezervărilor online (motoare de rezervări, cataloage online cu unități de cazare, IBE, GDS-uri etc.), despre instrumente de plăţi electronice (procesatori de carduri, modalități de plată prin SMS etc.).

Sectoarele de activitate vizate sunt agenții de turism online, bilete de avion online, turism de afaceri, cazare online, turoperatori, rent-a-car, croaziere. Subiectele ce vizează sectoarele de activitate sunt abordate din perspectiva investițiilor în tehnologii specifice, trenduri ale industriei, abordări inedite ale campaniilor de marketing ș.a.m.d.

Toate postările de pe site sunt orientate către online-ul românesc.

De asemenea, pe Turism 2.0 se găsesc informații și relatări post evenimente legate de industria online, evenimente ce vizează şi industria ospitalităţii şi serviciile conexe.

Știrile care au ca sursă comunicatele de presă trimise de către companii sunt publicate de către autorul fictiv Turism 2.0 Monitor. Preluarea comunicatelor de presă nu creeză nicio relație contractuală între administratorul site-ului și furnizorul acestora. Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a publica sau nu știrile.

Analizele sau știrile concepute de editorii Turism 2.0 vor fi publicate sub numele reale ale acestora.

Profilul cititorului www.turism20.ro

Site-ul de știri www.turism20.ro vine în sprijinul reprezentanților operatorilor din turism sau ai site-urilor de turism, dezvoltatorilor de aplicații web/mobile pentru turism/furnizorilor de soluții GDS, marketerilor/consultanților/profesorilor, reprezentanților PR/presei de specialitate, și a tuturor celor interesați de turism online cu știri de actualitate și analize despre piața de profil.

10 comments

Respectabil, sa poti sa te axezi doar unei nise pe marketing, si acolo sa fi cel mai bun.

Felicitari, Mult Success !

Lasă un răspuns

*