În ceea ce privește folosirea blogurilor turism20.ro și calatoruldigital.ro ca platforme de promovare contra cost, vă pun la dispoziție următoarele soluții:

(1)  Advertorialul la cerere pentru sit web de prezentare constă într-o analiză/recenzie personală în care subliniez plusurile şi minusurile sitului (design, conţinut, uşurinţă în utilizare, sugestii); vizez situri de hoteluri/pensiuni, ghiduri turistice, situri de campanii de promovare turistică etc. Cuvintele cheie sunt la alegerea clientului. Nu accept intervenţii asupra articolului.

(2)  Advertorialul standard impus e distribuit pe blog aşa cum este primit şi este marcat ca atare; se acceptă doar advertoriale pentru situri turistice (situri web de prezentare pentru hoteluri/pensiuni, proiecte turism etc.) fără laudă de sine (ex. Agenţia de turism X, lider de piaţă în emiterea biletelor de avion…).

(3)  Advertorialul la cerere pentru produs implică neapărat testarea produsului în cauză şi afişarea părerilor personale; sunt două variante de astfel de advertoriale, în funcţie de tipul produselor testate:

I.            Advertoriale la cerere pentru gadgeturi ca posturi pe blog: presupun testarea unor gadgeturi ca aparate foto, smart phones, laptopuri, ceasuri de mână outdoor, tablete etc. şi scrierea de recenzii personale în care subliniez plusurile şi minusurile produsului. Pentru promovarea prin advertorial a dispozitivelor GPS prefer articolele sponsorizate (5). Cuvintele cheie sunt la alegerea clientului.

II.            Advertoriale la cerere pentru echipament outdoor: presupun testarea unor echipamente de camping, agrement, sport etc. (biciclete, cuţite, corturi, saci de dormit, echipament auto, încălţări de drumeţie etc.). Aceste advertoriale depind de locurile în care intenţionez să merg şi disponibilitatea de a testa tipul de produse amintite. Ele vor fi publicate numai asociate cu destinaţiile pe care le vizitez. Cuvintele cheie sunt la alegerea clientului.

(4)  Advertorialele la cerere pentru servicii online (motoare rezervări bilete de avion, cazare etc.) sau aplicaţii mobile presupun testarea on site/pe terminalul mobil (Android) a acestora şi expunerea într-un articol pe blog a părerilor personale (cu plusuri şi minusuri). Cuvintele cheie sunt la alegerea clientului.

(5)  Articolul sponsorizat presupune deplasarea autorului calatoruldigitial.ro într-un loc anume (suportată de client) pentru a testa produse sau servicii. Articolul va lua forma unei recenzii a destinaţiei (ca pentru un ghid turistic) în care vor fi introduse menţiuni şi link-uri către produsele/serviciile testate. Unităţile de cazare sau cele de alimentaţie publică vor fi prezentate ca recomandări, pe baza experienţiei personale la faţa locului. Articolele sponsorizate vor fi publicate numai asociate cu destinaţiile pe care le vizitez şi marcate ca atare. Cuvintele cheie sunt la alegerea clientului.

(6) Bannere – dimensiunile sunt stabilite de comun acord în funcție de locul de plasare al acestora.

(7) Proiecte speciale: branding blog + advertoriale, campanii complete social media etc.

MENŢIUNI!

  • Vizez doar produse, servicii şi destinaţii româneşti sau destinate pieţei din România
  • Toate postările de pe blog şi articolele beneficiază de partajare pe canalele de social media (Twitter, Facebook, Delicious, LinkedIn)
  • Nu renunţ la campanii existente în favoarea altora; pe blogurile turism20.ro și calatoruldigital.ro pot rula mai multe campanii în acelaşi timp

Cei interesați de modalitățile de colaborare de mai sus mă pot contacta pe adresa contact[at]turism20[dot]ro pentru mai multe detalii.

1 comments

Lasă un răspuns

*