Love2Travel.ro

Majoritatea românilor ce navighează pe Internet au trăit o experienţă turistică ce merită povestită prin intermediul unui blog sau expusă prin intermediul unui album foto dintr-o reţea socială dedicată. Love2Travel, de care aminteam acum ceva timp, poate fi una din reţele.

Reţeau ca instrument de promovare a propriului blog
Folosesc de ceva timp reţeaua pentru a atrage vizitatori pe blogul de faţă, bineînţeles fără rezultatul aşteptat, pentru că nici reţeau nu stă bine ca vizibilitate şi ca activitate. Asta e mai puţin important, importante sunt câteva concluzii/recomandări pe care le pot face.
Plecând de la felul cum folosesc eu reţeaua, consider că ar fi util importul posturilor tematice de pe blogurile din afara reţelei, aşa cum se poate face pe FaceBook sau eOK. E plictisitor să stai să copiezi conţinutul pe care îl generezi pe blogul personal în blogul oferit de reţea din considerente de formatare.

Profilul user-ului Love2Travel

Fiind un blog destinat călătoriilor, tind să cred că se adresează persoanelor între 25-45 de ani dispuse să călătorească, cu câştiguri salariale mult peste medie şi studii superioare, în special nefamilişti (sincer, majoritatea familiştilor nu mai au timp de networking). Ce legătură au studiile superioare cu reţeaua de faţă? Garantez eu că orice alt profil de turist, nefamiliarizat cu noile tehnologii, preferă siteuri de genul ăsta, unde se poate exprima liber.Şi dacă tot am vorbit de profilul turistului ce şi-ar face cont pe un astfel de site, trebuie să luăm în calcul şi disponibilitatea acestuia de a-şi împărtăşi trăirile cu aţi useri. Mă refer la disponibilitate ca timp, având în vedere salariul mult peste mediu ce ne poate duce cu gânul la un job într-o multinaţională ce nu îi rezervă timp de networking. Ar fi interesantă o secţiune tip bookmarks, unde userii ce nu au foarte mult timp la dispoziţie să posteze un link cu informaţii/review-uri de pe alte bloguri etc. referitoare la obiectivele pe care le-au vizitat sau pe care urmează să le viziteze, poate chiar posibilitatea folosirii unui widget cu pozelegăzduite pe platforme dedicate.Păstrăm legătura!

Fiind un instrument din sfera web 2.0 ar fi binevenită şi facilitatea abonării la profilul unui user prin RSS sau mail, în cazul în care acel user prezită interes (din punct de vedere al activităţii turistice) pentru alţi useri.

Later edit: Văd că, cu ceva timp în urmă, se foloseau de un blog găzduit de Blogger pentru promovarea reţelei. Merită integrat în cadrul aceleiaşi platforme ca secţiune distinctă pentru a ţine userii înregistraţi la curent cu ce se mai întâmplă cu reţeaua sau echipa care o gestionează.

Later edit: blogul din cadrul retelei love2travel.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

5 comments

Love2travel are template-ul de la romanian turism. Foarte multe site-uri de turism au acest template si cu alte cuvinte nu sunt proprii lor administratori, de aici vine si intarzierea upgrade-urilor, sau se mai poate doar sa fi copiat acest stil de template tocmai pentru a arata cat de cat ca un site de turism…. nu stiu care a fost ideea lor initiala…dar nu ar trebui lasat acele poze din stanga goale ci daca respectivii nu vor sa aplice o poza atunci sa o faca adm. site-ului cu o poza comuna specifica site-ului. In fine…

Pingback: Retrospectivă a turismului românesc din 2008 « Digital Guide 2.0

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.