Marketing mobil de la RATB

marketing mobil, RATB, Bucuresti

… prin bluetooth!

bluetooth

Sticker-ul de mai sus e pe chioşcul de bilete din Piaţa romană, staţia lui 331, zona Coloane.

Sincer, ca şi călător nu m-ar interesa clipuri publicitare ci mai degrabă informaţii utile ca intervalul de succedare a mijloacelor de transport în comun, trasee deviate, şi de ce nu, scoaterea în evidenţă a obiectivelor turistice de pe traseu, idee pe care tot o scot în evidenţa de ceva timp.

Curios, am activat bluetooth-ul şi am aşteptat vreo 2 minute să văd ce se întâmplă. Nu s-a întâmplat nimic!

Tind să cred că sistemul este încă în stare de implementare sau doamnele de la casele de bilete nu ştiu să pună în funcşiune cutiuţa magică, pe care probabil o folosesc ca taburet pentru picioare.

O idee pe care o asociez cu această mişcare e aceea că RATB-ul încearcă conştientizarea beneficiilor călătoriilor plătite prin toate mijloacele posibile, lucru pe care îl putem auzi şi audio în mijloacele de transport în comun.

Cu dedesubturi sau fără, măcar e cu acordul celor vizaţi, nu se bagă pe gât.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

1 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.