StartUp-uri româneşti pe zona travel pentru piaţa internaţională

Din moment ce România este prezentă şi pe canalele internaţionale de comunicare, tineri antreprenori români încearcă .com-ul cu degetul, lansând în spaţiul virtual startup-uri axate pe zona de travel şi nu numai. Mai jos avem enumerate câteva, lista rămânând deschisă. Dacă cunoaşteţi şi altele, nu ezitaţi să lăsaţi un comentariu.

traveli.st [Blog | Twitter]

Ionuţ Bizău: Website | LinkedIn | Twitter

Pornit ca un instrument personal pentru indexarea locurilor vizitate (backpacked.it), traveli.st a fost făcut public la începutul lui 2009. Practic, este bazat pe funcţionalităţie Google Maps. Conform unui post de pe blogul traveli.st, platforma permite integrarea mesajelor postate pe Twitter, precum şi a pozelor urcate pe Flickr.

TrippyDoo.com [Blog | Twitter | FaceBook]

Daniela Lepus: Website | LinkedIn | Twitter

Lansat în iulie 2009, în varianta beta, TrippyDoo este o reţea socială prin intermediul căreia userii îşi pot share-ui impresiile de călătorie prin însemnări pe blog, imagini sau clipuri video. Detalii despre întreaga echipă ce lucrează la TrippyDoo găsiţi aici.

Symbolya.com [Blog | Twitter]

Se vrea a fi o reţea socială cu ajutorul căreia utilizatorii îşi pot relata călătoriile prin simboluri ce pot reproduce majoritatea obiectivelor şi activităţilor turistice, simboluri ce pot fi plasate pe o hartă (Google Maps în cazul de faţă). Deocamdată în beta, accesul în reţea se face doar pe bază de invitaţie. Proiectul a fost desemnat câştigător (via refresh.ro) la categoria programare în cadrul concursului DevWorld, din mai 2009.

De proiect de fac răspunzători Andrei Marin & Cristina Marin [Twitter], cunoscuţi publicului internaut ca editori pe dinfotoliu.ro , un proiect – acum abandonat – ce ţinea sub lupă proiectele interesante din .ro. Mai multe despre cei din spatele symbolya.com găsiţi aici.

UnseenRomania [Twitter | Flickr]

Mihai Drăgan Blog | LinkedIn | Twitter

Este un ghid turistic accesibil online, ghid ce îţi recomandă unde să dormi, ce să vizitezi sau ce să faci pe tot cuprinsul României, punând accent pe cultura, istoria, mediul de afaceri etc. româneşti.

Later Update:

Jooveler [Twitter | FaceBook]

Nelu Lazăr LinkedIn | Twitter

NORC [Twitter | vezi şi post-ul de pe gtd20.ro]

eXtreme Soft Group S.R.L.

via Joobs.ro Blog [Startupuri internationale romanesti] & arenabiz [Chiar nu avem proiecte romanesti internationale?]

P.S. Să nu uităm de iniţiativele din .ro. Dacă cunoaşteţi vreuna, nu ezitaţi să lăsaţi un comentariu la postul de aici.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

14 comments

Pingback: Ce mai e nou pe www.gtd20.ro « Profil virtual

Mulţumesc!

De explorra.com am aflat de la Carmen Holotescu, pe cirip.ro, iar de captivatingromania.com am dat interesându-mă de cei din spatele explorra.com 🙂

Cum în această perioadă sunt focusat pe diverse alte activităţi, le-am lăsat pe lista da aşteptare.

Mă bucur că le-ai menţionat aici!

Pingback: [Interviu] Adriana Cocic şi Ana-Maria Roşioară despre triptime.ro | Ghid Turistic Digital 2.0
Pingback: Află cât te costă benzina într-o ieșire oarecare
Pingback: 10 aplicaţii mobile de călătorie pentru iPhone
Pingback: Proiecte de turism online (şi relaţionate) la #SWCluj

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.