„e-turism, Litoralul românesc“

Din când în când obişnuiesc să caut noutăţi în materie de turism electronic, drept urmare şi găsesc lucruri interesante: articole vechi despre subiect, pe care le-am ratat din varii motive, sau noi iniţiative în acest domeniu.

De data aceasta, iniţiativa vine din direcţia învăţământului liceal constănţean, mai exact din partea Colegiului Comercial „Carol I“, şi pune accentul pe dezvoltarea unui proiect de e-turism pentru promovarea litoralului românesc şi pe dezvoltarea unei platforme de e-learning în domeniul turismului pentru viitorii profesionişti în domeniu.

În cadrul proiectului de e-turism pentru promovarea litoralului românesc se au în vedere:

  • Crearea şi dezvoltarea abilităţilor elevilor de a proiecta şi desfăşura etapele unei tranzacţii în turism: cercetare de marketing=site web, contract de vânzare=site web interactiv, livrare=livrare digitală, plata=plata electronică.
  • […]
  • O bază de date cu un grad mare de acoperire a agenţiilor de turism şi a structurilor de primire cazare de pe litoralul românesc.
  • O pagină web a proiectului care să ofere o diseminare eficientă a rezultatelor şi informaţiilor legate de proiect.
  • O agenţie de turism virtuală care, în viitor, să poată fi dezvoltată ca firmă de exerciţiu.

Sursa 1 & Sursa 2

Până în acest moment, în cadrul proiectului s-au elaborat două liste: una a hotelurilor şi alta a restaurantelor de pe litoralul românesc. Poate nu sunt cele mai complete liste, dar pot constitui punctul de plecare într-o posibilă colaborare cu cei implicaţi în proiectul mamaia360°, din moment ce multe punct de interes semnalate pe harta lor nu beneficiază de descrieri sau date de contact aşa cum am precizat în postul trecut.

Observ că întreg site-ul e făcut cu ajutorul Google Sites, deşi, pentru ceea ce îşi propun, ar fi mai indicat o platformă WordPress, plugin-uri ce ar putea facilita facilităţile propuse (de la SEO la facilităţi de comerţ electronic) fiind destule. Iar pentru a înţelege mai bine marketingul digital, pot experimenta programe de marketing afiliat direct pe baza de date a structurilor de primire turistice/restaurantelor sau conţinut specific generat în cadrul proiectului.

Nu este prima iniţiativă a învăţământului constănţean în domeniul promovării turismului de litoral, studenţii Facultăţii de Matematică şi Informatică, din cadrul Universităţii Ovidius, participând la elaborarea unui proiect de ralitate virtuală ce vizează valorificarea patrimoniului istoric şi cultural al Dobrogei  şi introducerea lui în circuitul turismului virtual.

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pingback: Minunile de lângă noi. Obiective turistice naturale din bazinul Trotuşului
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Accent Travel & Events şi-a lansat oficial platforma de rezervări online

Next Article

Dacă eşti abonat Orange şi îţi uiţi cardul activ acasă ...

Related Posts
Total
0
Share