Brandului turistic al României i-au fost rezervate 8 domenii web de către minister

Nu ştiu de ce, dar am preferat să stau deoparte în ceea ce priveşte scandalul privind brandul turistic al României.

Da, e adevărat, s-a întâmplat pe internet şi priveşte turismul românesc şi imaginea ministerului de resort, dar nu am considerat subiectul demn de acest blog.

Lăsând la o parte cele de mai sus, revenim tot la brand-ul turistic al României şi la mişcarea strategică făcută de minister pentru a-i asigura prezenţa pe internet.

Înainte de lansarea oficială a brandului de turism al României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat la firme specializate pentru rezervarea domeniilor

www.explorethecarpathiangarden.ro, www.explorethecarpathiangarden.com, www.explorethecarpathiangarden.net, www.explorethecarpatiangarden.org, www.explorethecarpathiangarden.info, www.explorethecarpathiangarden.eu,
www.carpathiangarden.ro şi
www.carpathiangarden.com.

În listă nu apare însă domeniul .travel, creat special pentru companiile din turism şi sectorul turistic.

Sursa: Mediafax citat de zf.ro

În ceea ce priveşte domeniul .travel, justificarea mea ar fi următoarea:

  • extensia .travel ar lungi adresa pe care vizitatorul este nevoit să o tasteze;
  • considerând extensia sub formă sa de verb (to travel) alături de motto-ul explore the carpathian garden ne-am confrunta cu două verbe (to explore şi to travel) într-o adresă, amândouă având cam acelaşi înţeles, ceea ce ar putea fi hilar pentru unii.

Totuşi, pentru a linişti cârcotaşii, ţin să precizez că extensia .travel este folosită în adresa de internet a Oficiului Naţional Român de Turism, www.romania.travel, ce este folosită în paralel cu adresa veche, www.romaniatourism.com, conţinutul fiind acelaşi.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

6 comments

Pingback: Promovarea brandului turistic al României se va face și pe Facebook

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.