Strategia de brand a Bucureştiului

Dacă la nivel naţional ministrul turismului a decis promovarea turismului cu ajutorul Facebook, la nivel local primarul Sorin Oprescu se ocupă de strategia de turism a municipalităţii care, printre altele, presupune şi lansarea unui site cu informaţii despre Bucureşti.

Municipalitatea […] vrea ca in luna ianuarie 2011 sa lanseze website-ul turistic www.seebucharest.ro, care sa contina informatii trasee turistice, monumente, muzee, evenimente importante in Bucuresti, precum si o gama de oferte de cazare cu posibilitate de rezervare online.

Sursa: www.hotnews.ro

De asemenea …

In urma cercetarii/dezvoltarii strategiei de brand a Bucurestiului, vom incepe, in trimestrul II al anului 2011 sa dezvoltam o serie de proiecte: Bucharest Daily Passcard turistic al Bucurestiului ce va include accesul la muzee, teatre, transport RATB si Metrorex, diferite facilitati/discounturi oferite de catre agentii economici parteneri ai PMB.

Surse din PMB pentru www.hotnews.ro

Ei, bine, site-ul mai sus amintit:

  • este deja activ, mai lipseşte facilitatea de rezervare online direct de pe site;
  • deşi numele site-ului e în engleză, după limba în care sunt prezentate informaţiile este un site destinat românilor; momentan nu există versiuni în alte limbi.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

3 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.