Agentul de vânzări virtual

Acum mai bine de doi ani de zile, participam la un concurs online cu o idee de ghid turistic digital, în care un rol important îl jucau agenţii virtuali. În vara anului trecut, când am scris despre lansarea mamaia mamaia360°, îmi ridicam problema lipsei iniţiativelor de tip Second Life, la nivel de unitate hotelieră sau alt punct de atracţie turistică în ceea ce priveşte derularea unei rezervări în spaţiul virtual.

Cele două facilităţi menţionate mai devreme sunt de acum disponibile într-un nou produs IPIX, IPXI Sales Agent, lansat ieri, 15 maritie, 2011. Rolul agenţilor de vânzări virtuali în cadrul hotelurilor e acela de a convinge vizitatorii ce ajung pe site-urile acestora să finalizeze o rezervare, punându-le la dispoziţie informaţii despre camerele vizate sau alte locuri din hotel. Practic, este un tool de conversie al vizitatorilor în vânzări. Informaţiile sunt transmise de agenţi virtuali, practic înregistrări video ale unor specialişti ce au un discurs dinainte pregătit, în funcţie de alegerea potenţialului client. Agenţii sunt plasaţi în site-urile hotelurilor prin intermediul tururilor virtuale, tururi bazate pe o tehnologie ce permite vizitarea interactiva, la 360 de grade, a hotelurilor din faţa unui calculator conectat la internet.

La fel de bine, prezentările prin intermediul agenţilor de vânzări virtuali pot fi integrate pe paginile pe Facebook ale hotelurilor sau pe conturile de Youtube.

Am să reiau aici avantajele folosirii acestor agenţie virtuali de vânzări, aşa cum le-am apreciat eu pentru concursul de care am amintit la începtul postului:

  • sunt percepuţi de către clienţi ca actori sociali reali în roluri sociale;
  • interactivitatea măreşte percepţia realismului şi încrederea în sursele de informaţii;
  • pot exprima stări emoţionale;
  • pot face mai uşoară vizita în hotelul virtual;
  • în principiu, astfel de personaje atrag atenţia şi sunt admirate;
  • reduc costurile cu personalul uman.

Revenind la facilităţile incluse în noul produs, la sfârşitul vizionării unei camere, agentul virtual te îndeamnă la un monitor virtual pentru a face mai departe rezervarea.

Puteţi vizualiza câteva demo-uri (prezentări pe tururile virtuale IPIX deja implementate pentru Hotel Best Western Savoy (care are şi o prezentare  prin serviciul Video Guide), Hotel Minerva şi Palatul Ghika) urmând link-ul de aici.

Pentru a fi la curent cu evoluţia produselor IPIX, urmăriţi actualizările de pe site | blog | Facebook.

[via horeca.ro]

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

3 comments

Pingback: Oferte Speciale de la Paralela 45. Pe Facebook
Pingback: Room 77 versus panoramarea la 180°

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.