Ateliere J’Info Training în cadrul Târgului de Turism al României

Joi, 31 martie 2011, începe Târgul de Turism al României ce se va desfășura în cadrul complexului expozițional Romexpo până pe data de 3 aprilie 2011. Pe toată durata târgului, printre multe alte evenimente, J’Info Training va organiza, în parteneriat cu Romexpo, o serie de ateliere și conferințe dedicate noilor tendințe în turism.

Dacă mă întrebați pe mine, ar fi cam primele ateliere orientate către turismul online și cel virtual, cel puțin primele făcute publice. Din păcate, nu mă pot prezenta decât la cel de sâmbătă, cu speranța că vor găsi speaker până atunci. 🙂

Mai jos aveți o agendă a atelierelor și conferințelor ce vor fi susținute pe toată perioada târgului, după cum urmează:

31 martie

12.30 – 14.30 – doamna Carmen Pavel, vicepreședinte al Asociației de Turism a Municipiului București, va modera prezentarea Strategia de promovare a Municipiului București; vedeți și articolul despre strategia de brand turistic a Bucureștiului. Accesul publicului la prezentare este gratuit.
16.00 17.00Promovarea turismului prin rețele sociale în direct de la Harvard; moderatori Jacqueline Pavel și Mădălina Antohe, J’Info Training; accesul se face contra sumei de 50 RON. Dacă intenționați să mergeți la acest atelieri, citiți articolele de sub tag-urile retele sociale și e-promovare.

1 aprilie

10.00 – 13.00Workshop/prezentare David Wortley The potential of virtual worlds for tourism; accesul la acest workshop se face contra sumei de 250 150 RON. Dacă costul prezenței la acest seminar vi se pare prea mare pentru poveștile despre Second Life, citiți pur și simplu articolele de sub tag-ul virtual tours sau tehnologii.
16.00 -18.00 – Prezentare Greșeli frecvente în realizarea site-urilor din turism, invitat special trafic.ro; accesul publicului este gratuit. Titlu prezentării nu vă sună cunoscut?

2 aprilie

11.00-13.00iPhone, un lux sau un instrument de lucru necesar în călătorii? Accesul publicului este gratuit. Ca și în cazul situațiilor de mai sus, subiectul a fost acoperit printr-un post pe acest blog.

Acestea fiind spuse, aștept cu interes impresii de la aceste ateliere și prezentări. Eu voi încerca să ajung la cel din 2 aprilie. Pentru a beneficia de acces gratuit în cadrul târgului, folosiți formularul de aici.

Voi ce credeți? Sunt pregătite agențiile de turism, hotelierii și alți jucători de pe piața turistică să adopte noi tehnologii și noi medii virtuale în promovarea turistică?

[via jinfotraining.ro | Conferinte despre tendintele in turism la Targul National de Turism]

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

6 comments

:))) Exceptional. Cred ca J”info erau tocmai potriviti pentru genul asta de traininguri. Imediat vor face si ei succes online…

Mă întreb ce i-a determinat să-l invite pe David Wortley pentru prezentarea despre potențialul lumilor virtuale în promovarea turismului. Omul lucrează destul de scump, iar interesul agențiilor pentru așa ceva e aprope de 0. Abia ce s-au familiarizat cu online-ul.

Actualizare: Conform mesajelor transmise pe Twitter, mai sunt câteva locuri la prezentarea de mai sus.

P.S. Comentariul ăsta l-am recuperat din spam. Cineva se joacă, probabil, marcându-ți comentariile pe bloguri ca spam.

Din cate vad 800 GBP plus transportul pana in Romania. Nu e chiar asa mult la o agentie de talia J’info…
Nu stiu insa daca va fi cineva interesat.

Pingback: Promovarea turismului prin rețele sociale

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.