Promovarea turismului prin intermediul retelelor sociale

Prezentarea de mai jos a fost susținută în cadrul workshop-urilor J’Info Training dedicate promovării turismului prin intermediul rețelelor sociale, workshop-uri susținute cu ocazia Târgului de Turism al României.

Promovarea Turismului prin Retele Sociale

Material publicat cu acordul Mădălinei (Dănilă) Antohe | J’Info Training

În timpul târgului de turism au apărut și câteva articole în presa online locală despre cheltuielile operatorilor din turism (la nivel global) pentru promovarea online și despre tendințele de promovare a turismului românesc pe Twitter și Facebook.

Din ultimul articol am extras mai jos impactul prezenței pe cele două rețele în vânzări:

  • Marius Berca, director de marketing laChristian Tour, a declarat pentru gandul.info că vânzările au crescut cu 5-10% de când agenția folosește cele două rețele de socializare și propagare a informației (Facebook din octombrie 2010 și Twitter din noiembrie 2010);
  • Teodor Călimănescu, manager al Europa Travel, a declarat pentru aceeași sursă că prezenţă pe Facebook şi Twitter a adus o creștere pe partea de vânzări de 2-3% (din primăvara lui 2010 și până în prezent).

Pentru mulți actori de pe piața turistică locală cele două rețele sociale ajută cel mai mult la promovarea și conturarea brandului.

Așa cum bine știți, cu ceva timp în urmă, am publicat pe blog câteva liste de Twitter cu contacte din industria turistică. Vă invit să vizitați postul în cauză pentru a fi la curent cu ce se întâmplă în turismul românesc. De asemenea, într-unul din posturile de pe blogul Turismark, găsiți o listă a hotelurilor din România prezente pe Facebook.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.