Implicarea KLM în campanii social media continuă

De ce am menţionat faptul că implicarea KLM în campanii social media continuă? Pentru că, unii dintre voi poate ştiţi, alţii nu, KLM a mai făcut în afară o campanie prin intermediul căreia a urmărit călătorii ce făceau check-in în terminalele unde KLM opera zboruri, pentru a le face mici surprize în funcţie de profilele de pe reţele sociale ca Twitter, LinkedIn, Foursquare etc.. Pentru mai multe detalii citiţi acest articol şi urmăriţi acest clip video.

De data aceasta,  prin campania ce se desfăşoară în blogosfera românească, Tile, blog and inspire, KLM invită bloggerii şi cititorii de bloguri să îşi facă un portret în stilul picturii de pe ceramica albastră de Delft (localitate din sudul Olandei), pe care să-l asocieze cu un citat … motivaţional, aşa cum este cel afişat alături. Nu vă aduce aminte de suvenirurile pe care le primiţi de la prietenii ce călătoresc în diferite ţări, de unde revin fie cu magneţi, ceşti sau farfuriuţe de ceai pictate? 🙂

Iniţial, portretul, pe care vi-l puteţi genera folosind aplicaţia Facebook de aici, este intrarea voastră în concursul prin intermediul căruia aveţi posibilitatea să câştigaţi fie un bilet de avion KLM Bucureşti-Amsterdam-Bucureşti, fie machete de avioane KLM sau şansa ca portretul vostru să fie pictat pe un avion KLM alături de alte 3999 de portrete 🙂 în albastru pe fond alb. De asemenea, o înscriere completă în concurs presupune şi postarea portretului vostru pe pagina de Facebook a KLM România. Pentru mai multe detalii consultaţi regulamentul concursului. Cei interesaţi se pot înscrie în concurs până pe 25 mai.

Nu îmi pot scoate din cap imaginea unui avion pictat în culori şi cu motive specifice ceramicii de Horezu: multicolor şi derutant pentru ceilalţi participanţi la traficul aerian 🙂

Cum mie îmi place să combin plăcerea de a participa la acest concurs cu plăcerea de a scrie despre campanii de promovare în social media ce au legătură cu turismul, vreau să mai menţionez faptul că această campanie se desfăşoară în blogosferă prin intermediul următoarelor bloguri: dailycotcodac.ro, zoso.ro, chinezu.eu, piticu.ro, imperatortravel.ro, razvanpascu.ro şi refresh.ro, ai căror autori vor juriza şi concursul mai sus menţionat.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

7 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.