Marketing şi Comunicare în Turism prin Reţele Sociale

Pe 30 septembrie, ANAT va organiza, în cadrul târgului de turism Winter Holiday, o mini-sesiune de training (contra cost) despre strategii şi tactici de marketing în cele mai cunoscute reţele sociale din România. Focusul mini-training-ului se va face după cum urmează:

  • tactici social media pentru turism; urmăreşte eticheta social media sau campanii social media pentru a descoperi exemple de practici în promovarea turismului cu ajutorul social media;
  • content marketing pentru social media;
  • focus on Facebook;
  • bune practici şi studii de caz.

Vorbitorii ce vor acoperi subiectele menţionate mai sus sunt: Cristian Manafu, Alexandru Negrea şi Ciprian Gavriliu.

Cei interesaţi se pot înscrie pentru evenimentul până pe 16 septembrie. Mai multe detalii aici.

Încă o dată ANAT vrea să arate faptul că este alături de agenţiile ce doresc să se promoveze online cu ajutorul reţelelor sociale. Zic încă o dată, pentru că anul trecut a susţinut evenimentul Google şi Turismul: Provocarea publicităţii şi vânzărilor în mediul online, eveniment organizat cu ocazia târgului de turism Holiday Market.

[via Mădălin Măncilă]

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

2 comments

Pingback: Prima data…

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.