A doua ediție a seminariilor travelVision

Pentru că azi dimineață s-a desfășurat cel de-al doilea seminar TravelVision, la care nu am ajuns și care a avut ca temă crearea unei campanii AdWords pentru promovarea serviciilor unei agenții de turism, am căutat pe bloguri să văd cât de acoperit este subiectul (chiar dacă blogurile pe care am găsit articolele nu sunt neapărat de turism) și am găsit pentru cititorii mei 2 posturi pentru a-i introduce în temă:

În mare, pleci de la 3 aspecte: sezonalitate, targetare, seriozitate, cel puțin asta reise din cele două posturi.

Așa cum am mai spus-o și în trecut, nu am vaste cunoștințe în această direcție de promovare online a turismului, așa că aștept cu interes prezentarea studiului de caz și intervențiile voastre pentru a aprofunda subiectul. Acum chiar îmi pare rău că nu am profitat de voucher-ul promoțional de la Google pentru promovarea prin AdWords.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

4 comments

Salutare,
Mersi frumos de mentiune…
Am testat si varianta cu ora de dimienata dar o sa mut inapoi seara pentru luna noiembrie. Mai ai timp sa ajungi, in principiu, mai avem 4 seminarii pana ajungem la setul initial propus de 6.
Din pacate de data asta nu am nicio prezentare pentru ca la editia a doua am facut exercitii live pe un cont Adwords pentru crearea unei campanii pe hoteluri.
O sa incerc sa fac un rezumat pe blog astazi.

Pingback: A III-a ediție a seminariilor travelVision

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.