Marketing afiliat prin clichoteluri.ro

Firma INOGEN S.R.L., din Sînmartin, Județul Bihor, pune la dispoziția proprietarilor de site-uri de turism, și nu numai, un sistem de afiliere prin serviciul de rezervări online clichoteluri.ro. Afilierea se face prin preluarea unui widget pe site-urile partenere, widget prin intermediul căruia cei interesați pot selecta orașul în care caută hoteluri sau alt tip de unități de cazare dintr-o lista expandantă. Pentru fiecare rezervare efectuată în urma accesării widget-ului, Inogen S.R.L. va plăti partenerului un comision din suma totală a rezervării.

Pentru a intra în sistemul de afiliere trebuie să contactați echipa clichoteluri.ro, la momentul actual neexistând opțiunea de a intra în sistemul de afiliere doar prin completarea unui formular.

Platforma clichoteluri.ro perminte înregistrarea de noi unităţi de cazare, dar şi conturi de utilizatori necesare pentru efectuarea rezervărilor. Unităţile de cazare înscrise pe site sunt grupate în 6 categorii, în funcţie de specificul zonei (Bucureşti, turism montan, turism de litoral, turism rural) sau scopul călătoriei (turism balnear sau de afaceri).

Din punctul meu de vedere, e o platformă ce încearcă o trecere de la catalogul online cu unităţi de cazare la o platformă de rezervări, pentru care firma ce o administrează îşi asumă nişte responsabilităţi.

Mai mult de atât, echipa clichoteluri.ro încearcă să recomande vizitatorilor siteului destinaţii turistice într-o serie de articole. Din păcate, nu văd legătura articolelor cu scopul site-ului. Pentru a mări posibilitatea efectuării unei rezervări prin clichoteluri, eu aş introduce cumva fie ca recomandări de cazare (ca şi necesitate, nu din punct de vedere condiţii, aşa eliminându-se din start obligaţii faţă de vizitatori), fie ca şi widget, unităţile de cazare cele mai apropiate de destinaţia recomandată ce sunt înscrise pe site.

De altfel, observ în aceeaşi serie de articole şi anunţuri de concursuri şi aşa mai departe şi nu înţeleg de ce mai există o secţiune de blogging.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

7 comments

Nu arata rau site-ul…
Ca de obicei insa am niste obiectii referitoare la procedura prin care fac ei rezervarile: sunt agentie de turism sau nu?
Daca sunt agentie au niste probleme legale pentru ca nu afiseaza informatia corect pe site.
Daca nu sunt agentie nu au niciun drept sa faca rezervari cu plata anticipata.
Deci din punctul meu de vedere in ambele cazuri in momentul acesta sunt predispusi la niste amenzi….

Sincer nu am ajuns pana acolo 🙂 La stadiul in acre sunt in acest moment nu vad niciun motiv pentru acre ai face afiliere cu ei. Nu au niciun avantaj fata de competitie care sa te determine sa vrei sa lucrezi cu ei pentru afiliere.
Sau cel putin eu nu vad un astfel de avantaj…

Marius, da sunt agenție de turism conform MDRT: .

Te referi la datele de identificare (brevet, licență etc.) și trimiterea către anpc.gov.ro?

Alexandra, se pare că e un sistem de afiliere unicat, în care se preferă turiștii hotărâți 🙂 și comisionul strict pe rezervări la „prima strigare”.

Da, la astea ma refeream.
Agentiile de turism au obligatia sa:
b) să înscrie numărul licenţei de turism şi al poliţei de asigurare de garantare a plăţii cheltuielilor
de repatriere a turiştilor şi/sau rambursarea sumelor achitate de turişti pentru achiziţionarea
serviciilor/pachetelor turistice, în cazul neexecutării integrale sau parţiale a serviciilor/pachetelor
turistice achiziţionate pe documentele emise, materialele de promovare şi pe propriile pagini de
internet;
Mai nou am aflat de la cateva agentii ca cei de la minister au inceput sa faca verificari in acest sens si sa de avertismente pentru cei care nu respecta pasajul de mai sus.

Va multumim tuturor pentru comentarii, sugestii si observatii!
Site-ul este desvoltat si perfectionat in mod continuu si apreciem si suntem deschisi la orice sugestie sau comentariu ce ar putea ajuta imbunatatirea serviciilor noastre.

Cu stima,
Echipa clichoteluri

Pingback: Freelancing în turism | Ghid Turistic Digital 2.0

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.