Câștigătorii GPeC 2011 la categoriile timp liber și divertisment și servicii

Acum două zile, pe 22 noiembrie 2011, la Crystal Palace Ballrooms, a avut loc a 6-a ediție a Galei Premiilor eCommerce, eveniment în cadrul căruia s-au desemnat cei mai buni comercianți online. Dintre aceștia, câțiva se încadrează la categoriile urmărite cu interes pe acest blog, timp liber, divertisment și servicii turistice.

Așadar, la categoria timp liber și divertisment avem următorii câștigători:

  1. SportAddict.ro 871.83
  2. PeApa.ro 816.16
  3. WinterMag.ro 802.49

La categoria servicii, rămân în clasament firme din aria asigurărilor online:

  1. RCAsuperIeftin.ro 689.66
  2. AsigurariDeVacanta.ro 654.66

Din păcate, în acest an nu am auzit de nici o agenție de turism online înscrisă pentru analiza juriului, de unde tragem concluzia că agențiile de turism online nu sunt destul de sigure pe piața comerțului electronic cu servicii, chiar dacă inițiative sunt destule. Ba chiar s-au cheltuit și bugete consistente, din păcate, doar în partea de promovare online, nu și în platformele de suport online pentru tranzacții electronice.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

3 comments

Si eu sper la fel, doar ca ma uit la cum se marcheteaza agentiile si la cum subliniaza incontinuu faptul ca o discutie cu agentul de travel iti e mai de real folos decat o descriere seaca de pe situl agentiei.

Chiar sugeram zilele trecute ca in ofertele agentiile de turism ar trebui sa se regaseasca recenzii pe destinatiile respective, ceea ce ar convinge utilizatorii sa cumpere direct online, fara a mai face un drum pana la agentie.

Plus de asta, existenta agentiilor de turism la astfel de evenimente e conditionata si de sumele alocate pentru promovare, sa spunem asa. Majoritatea agentiilor prefera sa bage bani in dezvoltarea platformelor de rezervari si se rezuma la promovarea aferenta: comunicate de presa si concursuri. Evenimente ca GPeC costa participantii ceva. De asemenea, n-am vazut la nici o agentie indemnuri de genul „daca platesti online cu cardul e mai ieftin”. De aici, rata slaba de conversie direct de pe sit si numarul de turisti destul de mare la „ghiseu”.

Cred, totusi, ca lucrurile se vor misca mai bine in ceea ce priveste magazinele online ce vand servicii conexe: asigurari, bilete, rent-a-car etc., lucru dovedid de existenta in 2 ani la rand a acestor tipuri de businessuri in topurile GPeC. Ah, am generalizat prea mult plecand de la cei ce vand asigurari de calatorie online.

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.