eTurism Bref (15)

Facebook pages for tourism and leisure

Prezentare social media for tourism

  • şi că tot veni vorba gestionarea prezenţei online, cazul pe care l-am contrat şi eu aici a fost dat ca şi studiu de caz în prezentarea lui Cătălin Teniţă (vezi mai sus);
  • o mişcare de la general la particular pentru zona Neamţului – după Jud. Neamţ oraşul Piatra Neamţ şi-a definit un brand turistic de a cărui strategie de comunicare se va ocupa agenţia de branding şi comunicare strategică Media Factory; sunt curios ce se va întâmpla pe partea de online;
  • după Metrorex (vezi articolele despre plata prin SMS sau cu ajutorul cardului contactless) şi RATB abordează mijloacele moderne de plată ale călătoriilor – plata prin SMS pentru abonamentele pentru o zi (via metropotam.ro).

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.