Marketing online în turism

Pe Alex Filip îl ştiţi cu siguranţa dacă urmariţi blogosfera de turism, mai ales datorită proiectului Asta-i România care-mi place!, de care am amintit şi eu aici, pe blog.

Îl admir pentru faptul că pasiunea lui se împletește de minune cu joburile pe care le-a avut sau cu cel pe care îl are în prezent şi cu pregătirea sa universitară.

Dar de ajuns cu lauda :), ce vreau să vă comunic, de fapt, e că pe 14 şi 15 septembrie, va organiza la Piatra Neamţ, împreună cu partenerii săi de la Central Plaza Hotel, o conferinţă dedicată marketingului online în turism.

Conferinţa se va focusa pe promovarea turismului pe internet şi pe familiarizarea celor prezenţi cu instrumentele social media, de la bloguri la reţele sociale, SEO şi Google AdWords, şi vizează ca şi participanţi şi administraţiile publice locale. Nu ştiu câte vor lua parte la această conferinţă, dar dacă vă uitaţi peste proiectele acestora, proiecte pe care vi le-am adus la cunoştință în ultima vreme, în special cele din programul Regio, o să vă convingeţi că au nevoie de ceva know-how în materie de turism online.

Dacă vreţi să vă faceţi încălzirea înainte de Travel Tech Conference 2012, vă puteţi înscrie aici.

Evenimentul va fi precedat de un infotrip prin judeţul Neamţ, un eveniment de tip prin oraşul meu, dar extins la nivel judeţean.

De judeţul Neamţ v-am mai povestit, instituţiile publice de aici părând ceva mai deschise la noile canale de promovare a turismului. Poate Alex poate veni cu completări la articol în cauză, având în vedere faptul că a pregătit o lucrare de licenţă despre promovarea online a turismului în judeţul Neamţ.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

6 comments

Salut! In primul rand iti multumesc ca ai anuntat pe blogul tau acest eveniment. Apreciez foarte mult.

Vezi ca lucrarea mea de disertatie a fost focusata doar pe Municipiul Piatra Neamt. Oricum, cred ca judetul sta destul de bine la capitolul prezenta online comparativ cu judetele vecine. Urmaresc si eu pagina Visit Neamt si vad ca livreaza continut de calitate. Au engagement bun, deci se pare ca-si fac treaba ok cei care o administreaza. Insa foarte multe lucruri nu stiu despre asta.

Cat despre Piatra Neamt, se pare ca odata cu lansarea brandului local la Romexpo, pregatesc ceva interesant si pentru componenta online.

Tinand cont ca esti la fel de pasionat ca si mine de turism si marketing online, cu ocazia asta, te invit la Piatra Neamt 🙂

Salut, Alex!

Atât timp cât evenimentele au legătură cu turismul online sunt în atenția mea.

Da, greșeala mea, oricum, cum este parte din județ putem tratat subiectul și în acest context. Mi-a scăpat detaliu pentru că era tare focusat să editez articolul pe o tabletă :). Dacă vrei, te invit să scrii un guest post în seria Orașele devin vizibile pe internet despre promovarea municipiului Piatra Neamț în mediul online. 😉

Rămâne să vedem cu ce vin pe partea de online în afară de ce există acum.

Pingback: Orașele devin vizibile pe internet. Piatra Neamț | Ghid Turistic Digital 2.0
Pingback: Să luăm pulsul blogosferei nișate pe turism (III) | Ghid Turistic Digital 2.0
Pingback: Radiografia unui eveniment. Marketing online în turism | Ghid Turistic Digital 2.0

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.