Câștigători și nominalizări Internetics 2012 (proiecte turism și relaționate)

Secţiune: Artă, cultură, media şi divertisment 

Câştigător:

Nume lucrare:   Antipa Museum
Autor:   The Geeks
Client:   Grigore Antipa Natural History Museum
Brand:   Grigore Antipa Natural History Museum

Secţiune: Acţiuni de caritate, politică şi servicii publice

AUR

Nume lucrare:   Antipa Museum
Autor:   The Geeks
Client:   Grigore Antipa Natural History Museum
Brand:   Grigore Antipa Natural History Museu

ONLINE MEDIA AND TOOLS

Advertising Games:

Nominalizări: 

Nume lucrare:   Avioanele
Autor:   Brandaffair
Client:   Happy Tour Group
Brand:    Paravion.ro

Nume lucrare:   Do you know Discovery?
Autor:   Discovery & H Media
Client:   Discovery România
Brand:   Discovery Channel

Mobile Campaigns

Câştigător:

Nume lucrare:   Orange Graffiti Explorer
Autor:   Hyperactive
Client:  Orange România
Brand:  Orange

Mobile Apps


Câştigător:

Nume lucrare:    Orange Explorer App
Autor:    Hyperactive
Client:   Orange România
Brand:   Orange

[via internetics.ro]

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

4 comments

Mădălin, de la lansarea aplicaţiei, m-am întrebat de unde până unde Avioanele ca modalitate de promovare paravion.ro?

Nu de alta, dar pe mine mă duce cu gândul la documentarele „Catastrofe în aer”. 🙂

Lăsând gluma la o parte, poate veţi avea mai mult succes cu o campanie mai complexă, mergând spre zona de mobile prin achiziţii – există o aplicaţie mobilă dedicată jocului, dezvoltată de un român. A fost prezentată la începutul anului în cadrul competiţiei Smart IT.

Aşa marcaţi şi un moment important în industrie cu impact pozitiv asupra brandului. Zic şi eu! Dacă se întâmplă asta vreau exclusivitate pe subiect. 🙂

Pingback: Fii pilot de încercare Planes! Testează-ți priceperea în strategie | Ghid Turistic Digital 2.0

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.