Marketing mobil prin Wallet Buzz

wallet buzz, marketing mobil

La începutul anului, analizam aici, pe blog, o idee de aplicaţie web şi mobilă, aplicaţie menită să aducă mai aproape de utilizatori oferte şi reduceri ale comercianţilor din imediata apropiere a utilizatorilor. Era vorba de iDeal, aplicaţie dezvoltată de Radu Niţescu, care a fost desemnată câştigătoare la una din secţiunile competiţiei Smart IT.

Află mai multe despre aplicația iDeal din articolul iDeal, pentru cei ce vor să găsească oferte tentante în apropiere

De curând, a fost lansată o aplicaţie similară de către firma Wallet Buzz, firmă ce îi are ca managing partners pe Bogdan Onofrei, Bogdan Dinu și Mihai Putinelu, aplicaţie ce poartă acelaşi nume ca şi firma dezvoltatoare.

Utilizatorii pot găsi prin intermediul aplicaţiei, care funcţionează pe bază de geo-localizare, oferte din câteva categorii de interes ca restaurante, fashion & beauty, electrice, auto sau financiar.

În funcţie de interese, utilizatorii pot opta pentru notificări în momentul în care sunt în apropierea unui comerciant favorit. Sistemul de notificare este asemănător celui folosit în marketingul mobil prin SMS, pe baza info-celulei, doar că call to action-ul are un impact mai mare, având în vedere faptul că utilizatorul este mult mai conştient în ceea ce priveşte mesajele la care se expune.

Interesat de marketingul mobil bazat pe geo-localizare? Citeşte şi articolul Marketing mobil de la RATB

Ofertele sau reducerile sunt acordate în baza unui voucher ce se generează direct din aplicaţie, fără a mai fi nevoie ca voucherul să fie printat. Vă reamintesc faptul că acelaşi sistem de fidelizare poate fi întâlnit şi în aplicaţia Ţinutul Secuiesc.

Pentru mai multe detalii despre aplicaţia Ţinutul Secuiesc citeşte articolul Descoperă Ținutul Secuiesc de pe mobil

Revenind la aplicaţia Wallet Buzz şi rolul ei de instrument de marketing mobil, este într-adevăr folositoare terţilor părţi care se promovează prin intermediul ei atât timp cât publicul ţintă este cel local, care are toate şansele să revină asupra serviciilor/produselor oferite de terţi. Aplicația se adresează unui public de 1.710.000 utilizatori de smart phones interesați de jocuri pe mobil, timp liber și shopping.

Infografic: www.walletbuzz.ro

Turiştii pot profita, de asemenea, de pe urma aplicaţiei, având acces la ofertele şi reducerile oferite de către restaurante, baruri sau cafenele. La momentul actual, această categorie nu este suficient acoperită. Pentru ca terţii să beneficieze de pe urma unor consumatori de ocazie, aplicaţia ar putea facilita accesul acestora la o secţiune de recenzii care să fie accesibilă inclusiv online şi, astfel, vizibilă publicului consumator.

Pentru moment, aplicația este disponibilă în versiune Android și pentru iOS, urmând ca în viitoarul apropiat să fie disponibilă și pentru terminale pe SO Windows sau RIM BlackBerry.

[via it.bzi.ro]

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.