Aplicaţie Facebook de la KLM România pentru exploratorii urbani

Explore Amsterdam, KLM, Facebook appIată un subiect care, sper eu, să fie tratat din ce în ce mai des aici, pe blog: aplicaţii Facebook pentru călători. Am mai scris, rar ce-i drept, despre aplicaţii Facebook, afişându-mi nemulţumirea faţă de aplicaţiile care au tentă turistică, dar care sunt dezvoltate de companii din afara industriei.

De data asta vorbim de o aplicaţie Facebook KLM România, Explore Amsterdam, aplicaţie ce înglobează un API de Google Street View, permițând astfel fanilor să exploreze virtual o serie de 10 obiective din Amsterdam. Aplicația este parte a unui concurs ce are ca premiu un city-break la Amsterdam. Mecanismul concursului constă în vizita virtuală a 3 obiective din lista de cele 10, într-un timp cât mai scurt.

Odată ales obiectivul de vizitat, participanții pot citi un sumar al acestuia, sumar ce include și o imagine reprezentativă.

KLM, Explore Amsterdan, Facebook app

Odată ajunși în fața obiectivului, participanții trebuie să facă check-in pentru a-și valida vizita virtuală. La pornirea în cursă, zona în care se regăsește obiectivul este delimitată pe hartă cu un cerc.

KLM, Facebook app, Explore Amsterdam

La finalul vizitei, participanții se pot abona la newsletter-ul KLM sau pot răspândi vestea concursului prietenilor de pe Facebook. Făcând un mic research, am constatat că regulile inițiale ale concursului presupuneau și câștigarea de puncte la răspândirea mesajului în rândul prietenilor participanților, aspect la care s-a renunțat, astfel încât competiția să se muleze corespunzător pe TOS-ul Facebook.

Concursul e organizat cu ocazia evenimentului Amsterdam 2013, eveniment în cadrul căruia KLM este partener.

Vorbim aici de o aplicație-concurs prin intermediul căruia compania aeriană caută creșterea engagement-ului cu fanii săi. Compania nu e străină de astfel de abordări ale fanilor, acum doi ani lansând o altă aplicație prin care cititorii de bloguri puteau să își facă portretul pe o bucată de ceramică de Delft.

De dezvoltarea aplicației s-a ocupat agenția digitală Carnation Group, agenție care are operațiuni și în România, în București mai exact.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.