Chartere Paralela 45

Paralela 45, mobil, Android

Chartere Paralela 45 este o aplicaţie mobilă dezvoltată de Up2Date Software pentru Paralela 45, care permite utilizatorilor accesul la pachetele turistice din portofoliul agenţiei de tip charter.

La fel de bine, dacă vreţi să vedeţi în ce destinaţii zboară Wizz Air-ul, folosiţi aplicaţia. Toate pachetele charter au asigurat zborul la destinaţie cu Wizz Air.

charter, paralela 45, aplicatie mobila

În ceea ce priveşte utilizarea aplicaţiei, nimic mai simplu: utilizatorii îşi aleg ţara de destinatie, oraşul de destinaţie şi hotelul, după care pot rezerva direct, cu plata online cu cardul, pachetul turistic. La plata online cu cardul se mai adaugă opţiunile de plată prin transfer bancar sau plata la agenţie. Plata prin card este procesată prin mobilPay.

charter, paralela 45, mobilPay

În cazul în care utilizatorul se răzgândeşte în privinţa pachetului charter şi reia căutarea în aplicaţie, acesta rămâne salvat în secţiunea vacanţele mele.

Cum nu există nicio notificare în ceea ce priveşte disponibilitatea camerei în momentul rezervării, plata online cu cardul e cu dus şi întors. Totuşi, într-un comunicat de presă emis cu ceva timp în urmă, reprezentanţii agenţiei menţionau faptul că prima aplicaţie mobilă a agenţiei este legată la un sistem de management al pachetelor turistice.

Pentru a înlătura orice dubiu, cred că pe pagina de profil a fiecărui hotel, sistemul de management să extragă din baza de date numărul de camere diponibile, dacă este cazul.

Lansarea, sau pregătitea lansării aplicaţiei pe piaţă confirmă focusul agenţiei pe partea de chartere, ca parte a strategiei de creştere a încasărilor, unde un mare aport îl au charterele pentru destinaţiile greceşti Kos şi Corfu, după cum declara dl. Burcea în primăvară pentru wall-street.ro.

Nu ştiu dacă aţi remarcat, dar atât aplicaţia Litoral, cât şi aplicaţia Chartere sunt spin-off-uri din aplicaţia Paralela 45.

Descarcă aplicația
Disponibil pe Google Play
Zona mobile, probabil ca parte integrată în strategia de online, este una din direcţiile de dezvoltare axate pe creşterea business-ului. În urma investiţiei în sistemul de management al ofertelor online, agenţia se aşteaptă la creşteri în încasări de peste 10 ori mai mari faţă de 2012.

Nouă nu ne rămâne decât să aşteptăm aplicaţiile mobile pentru pachete individuale şi circuite.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*