e-Turism Bref (37) – 22 iulie – 4 august 2013

stiri, turism, online

Subiectele revistei presei în turismul online pentru ultimele două săptămâni vin din partea unor companii ca SATI și SNA FOCUS, Orange, Simplus și Eventur.

Conform unui studiu SATI și SNA FOCUS, spre deosebire de bărbați, în mediul online, femeile sunt interesate preponderent de informații despre stil de viață, sănătate și vacanțe.

  • Rămân conectată chiar și în vacanță

În ediția trecută a revistei presei online în turismul online v-am adus la cunoștință extraopțiunea Travel Pack de la Cosmote. Vara asta se poartă extraopțiunile de vacanță și la Orange.

Aplicația online transporturban.ro a fost actualizată cu un planificator pentru transportul în comun din Timișoara.

Deși mi-ar fi plăcut să vă prezint rețele sociale made in .ro,  vă recomand un articol despre social travelling în .com. Nu ratați nici articolul despre preboo.com, o rețea socială de călătorii care ajută utilizatorii să își organizeze vacanța în funcție de check-in-urile prietenilor de pe Facebook.

  • Fii eficient și promovează-ți afacerea pe Facebook 

Se pune din ce în ce mai mult accentul pe promovarea turistică prin intermediul social media. O serie de evenimente, cursuri și workshop-uri subliniază nevoia de social media know how pe această nișă. Eventur începe din luna septembrie o serie de cursuri dedicate promovării turistice pe Facebook.

Foto: Martin Abegglen, Kiosk 2010 via Flickr, Creative Commons Attribution

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.