ANAT și-a relansat situl

ANAT, anat.ro

ANAT, anat.ro

Poate ştirea de faţă nu e aşa de importantă, găsindu-şi mai degrabă locul în rubrica eTurism Bref, dar consider că noul sit al ANAT-ului e un exemplu pentru industrie.

Relansarea a fost anunțată în cadrul Târgului de Turism şi vine, în primul rând, în întâmpinarea membrilor ANAT cu un design responsive şi o structură a sitului uşor de urmărit, ce facilitează accesul la informația oferită pe sit.

Astfel, ANAT se aliniază noilor tendințe din industriei online: oriunde, de pe orice fel de dispozitiv.

ANAT, responsive design

La fel de bine, este una dintre puţinele asociaţii patronale prezente în social media, pe canale ca Facebook, Twitter și LinkedIn, spre care se face trimitere direct de pe situl nou.

Secțiunea de noutăți este acum un blog pe care cititorii pot interacționa cu patronatul pe marginea știrilor pe care acesta le publică. Evident, acest lucru este disponibil doar pentru membrii înregistrați pe situl ANAT, evitându-se astfel bâlciul pe care îl întâlniți în comentariile siturilor de știri.

Sunt curios dacă membrii ANAT vor fi mai deschiși la comunicare pe situl patronatului spre deosebire de blogurile și siturile de specialitate.

Din punctul meu de vedere, schimbarea asta ar trebui să dea de gândit micilor agenții de turism. Ar trebuie să fie o încurajarea pentru a tranziția la layout-uri aerisite și bine structurate.

[via anat.ro]

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

1 comments

Imi place noul site al ANAT. Imbunatatirea este clara. Si cum bine zici in articol, unele dintre agentiile de turism din Romania ar trebui sa ia exemplul acestui site, pentru ca mai sunt inca agentii cu situri din anii 90′. Agentiile trebuie sa aiba grija de situl lor, la fel cum o fac cu localul in care intra clientului, rolul sau de informare in randul turistilor fiind din ce in ce mai important chiar si in Romania.

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.