Viitorul in Travel este Multi-Channel

Mai jos găsiți câteva highlights aduse la cunoștință publicului de către vorbitorii din cadrul panelului de online travel de la GPeC 2013.

Ponderea dintre offline si online

Dragos Anastasiu:

2% cumpara bilete de autocar online in Romania

Marius Negre

7-10% biletele de avion sunt vandute online

Remus Visan

20% rezerva online, 70% offline – dar search-ul se face online

Dragos Anastasiu declara ca nu se vinde online, pentru ca oamenilor le e inca frica sa plateasca online (Really?), iar Remus Visan ne declara ca e deja imposibil sa dai tepe online.

Cum ar arata o campanie de marketing de 360 pe online si ce
pondere din bugete sunt investite?

MariusNu exista o campanie buna.

RemusNu exista o reteta exacta. Au scazut cautarile pe Google pentru bilete de avion cu 4-5%.

DragosViitorul este Multi-Channel, vorbim de ROPO (reaseach online purchase offline).

Se vorbeste despre probleme ca:

  • revanzatorii isi asuma raspunderea in caz ca ti se intampla ceva invacanta in loc ca aceasta responsabilitate sa fie la tour-operatori;
  • toata lumea spune ca este o problema ca oamenii nu stiu ca baniipentru biletele de avion nu se restituie;
  • search & compare in Romania nuexista.

Black Friday in travel

Dragos vorbeste despre faptul ca „vacantele se cumpara la promotie”, la bilete de avion (Paravion si Tripsta) sa nu ne asteptam la Black Friday.

In concluzie, suntem mult in urma din toate punctele de vedere.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.