Suricescu, branding de produs de la Christian Tour

suricescu, christian tour, charter, croaziera

suricescu, christian tour, charter, croaziera

Acum vreun an de zile, după ce am scris articolul retrospectiv al anului 2012, cel dedicat agenţiilor de turism, cineva mă întreba ce treabă are Christian Tour cu online-ul. Amintisem atunci, în acel articol, de agenţia de turism din prisma consolidării bazelor de date şi a platformelor prin care îşi expunea pachetele turistice.

Acum pot spune mult mai clar că Christian Tour abordează online-ul mai evident ca acum un an, deşi se focusează pe o practică ce se bucură de succes printre vânătorii de oferte: concursurile cu premii în vacanţe, bilete de avion, curse cu autocarul, cazare etc.

Campania, anunțată încă de la începutul lui decembrie 2013, este încă un mister pentru industria turistică, cert este faptul că pune accentul pe branding, o mascotă intrând deja în decor … la propriu. Mai deunăzi, navigam pe zoso.ro şi nu ştiam ce e cu suricata care se uita uimită la ce citeam.

După ce am prins subiectul pe grupurile de discuţii de pe Facebook, am aflat că există şi un sit dedicat, suricescu.ro.

Cei interesaţi se pot înscrie pe situl în cauză pentru a intra în cursa pentru o croazieră sau alte servicii turistice, lucru ce ar putea anunța intrarea Christian Tour pe nişa turismului de croazieră, alături de World Travel, Office Travel, Perfect Tour şi alţii. Şi partea grafică indică acestă direcţie.

Sau poate e doar o lansare de cursă charter către o destinaţie cunoscută pentru cursele navale în regim de croazieră, Christian Tour remarcându-se pe zona de chartere, alături de Paralela 45 şi Prestige Tours.

Pentru moment, situl e un bun instrument de colectare adrese de email ce pot fi folosite ulterior într-o campanie de newsletter.

E cert că focusul campaniei e pe un produs ce se va bucura de mult branding, ba va fi folosită și mascota Suricescu în această privință, ca un liant firesc între serviciile agenției și clienți. Dacă logo-ul ajută la identificarea brandului, mascota este aducătoare de noroc și îl însuflețește, se aproprie mai mult de oameni, devine purtător de cuvânt.

Rămâne de văzut cum va fi integrată această mascotă în activitatea de customer support pe online a agenției de turism și cât de eficientă va fi.

Tu ce părere ai despre acest trend al mascotelor? Momentan activează în online Lobot, mascota celor de la tripsta.ro, și în online și offline Happyșor, mascota celor de Happy Tour.

 

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.