Prestige Online şi programul de loialitate pentru agenţi Lumea Exploratorilor Prestige

fidelizare, madalin mancila, prestige tours

După cum probabil aţi aflat deja, în week-end-ul ce a trecut, am luat parte în calitate de blogger la Gala Primăverii Prestige.

În cadrul conferinţei, după prezentările hotelierilor din Turcia, d-na Cosmina Vladu a prezentat agenţiilor partenere sistemul rezervări B2B al Prestige Tours, Prestige Online.

Sistemul este o platformă de tip wholesaler, platformă ce integrează mai multe sisteme de rezervări ca turigo.pl, trago.ro şi multe alte sisteme. Furnizorul soluției este DCS+, iar soluția este una de inventar și distribuție.

Agenţii de turism pot rezerva pachete turistice complete (transport, cazare, masă) după ce introduc destinaţia,  perioada dorită, precum şi tipul de cazare (hoteluri disponibile sau hoteluri disponibile şi la cerere) în câmpurile de căutare.

De asemenea, pachetele turistice pot fi filtrate după tipul acestora; de exemplu, pachete de tip sejur sau pachete tip circuit, sau după tema pachetlui; charter, ski, balneo etc.

Mi s-a părut peste mâna faptul că agentul care face rezervarea trebuie să salveze întâi oferta din rezultatele căutării într-o listă de favorite, pentru ca mai apoi să o acceseze iar pentru a merge mai departe. De asemenea, reprezentaţii agenţiilor prezenţi în sală au găsit ca neajuns lipsa tipului de masă în opţiunile de filtrare pentru pachetele turistice, lipsa sumei cu discount în timpul etapelor de rezervare, precum şi lipsa menţiunilor legate de valabilitatea ofertei.

Reprezentanţii Prestige Tours au asigurat audienţa că, pe viitor, oferta finală (orice pachet turistic poate fi descărcat ca .pdf sau trimis direct pe emailul clientului ca ofertă) va include discount-ul, condiţiile de plată şi valabilitatea ofertei.

Sistemul de rezervări B2B poate fi testat uccesând versiunea de testing. Astfel, vă puteţi familiariza cu toate facilităţile pe care acesta le oferă, mai puţin cu etapa finală, rezervarea şi plata. În sistem puteţi regăsi toate hotelurile şi destinaţiile prezentate în prima parte a conferinţei.

fidelizare, madalin mancila, prestige tours
Mădălin Măncilă prezentând programul de loialitate pentru revânzători al Prestige Tours

În continuarea celei de-a doua părţi a conferinţei, Mădălin Măncilă, marketer al grupului Happy Tour, a prezentat agenţiilor partenere programul de loialitate pentru agenţi Universul Exploratorilor Prestige, program aferent platformei de rezervări Prestige Online. De asemenea, orice pachet/serviciu rezervat prin platforma B2B Happy Booking este eligibil atât timp cât se regăseşte şi în platforma Prestige Online.

Programul funcţionează pe baza punctelor virtuale acumulate în urma rezervărilor efectuate de către agenţi. Fiecare 100 de euro cheltuiţi de un client final într-o rezervare reprezintă 1 punct virtual pentru agentul care intermediază rezervarea ce trebuie să fie finalizată pentru a valida punctul/ele.

Nivelurile de punctaj aduc cu sine statutul de exploratori Prestige Tours, de la cercetaș (50 de puncte, nivel ce permite emiterea primului voucher) la statutul de explorator Neil Armstrong (10.000 puncte). Agentul revânzător ce acumulează 20.000 de puncte poate câștiga o mașină.

Mai multe detalii depre programul de loialitate găsiți aici. Programul de loialitate se va încheia pe data de 15 decembrie 2014.

Mai cunoașteți alte programe de fidelitate pentru agenții revânzători? Ne referim strict aici la touroperatorii din România.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.