Au început nominalizările la Gala Premiilor de Excelență din cadrul Hotel Tourism & Leisure Investment Conference

evensys, hotel conference

evensys, hotel conference

Alegerea celor mai bune momente pentru investitii, optimizarea bugetului si satisfacerea preferintelor clientilor sunt elemente esentiale de care specialistii din industria hoteliera, a turismului si a ospitalitatii trebuie sa tina cont in 2014.

In perioada 22 – 23 mai, 2014, in cadrul JW Marriott Grand Hotel, va avea loc Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, eveniment ce va oferi participantilor o imagine la zi asupra tendintelor si provocarile industriei pe durata a doua zile de conferinte si seminarii.

Gala Premiilor de Excelenta (22 mai, 2014)

Prima zi a evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Conference va gazdui cea de-a patra editie a Galei Premiilor de Excelenta, un eveniment in care vor fi premiate cele mai eficiente si inovatoare hoteluri, restaurante, pensiuni din Romania. Nominalizarea pentru competitie se poate realiza GRATUIT si ONLINE, pana la data de 11 aprilie 2014, ora 12.00, accesand situl evenimentului.

Toate nominalizarile primite vor fi analizate de un juriu format din 18 profesionisti:

  • Malin Malineanu, General Manager, New Concept Travel – American Express;
  • Marius Ghenea, Antreprenor;
  • Javier Garcia Del Valle, Executive Vice President, Chief Executive Officer, Happy Tour;
  • Dorin Ivascu, Membru In Consiliul De Administratie Al Autoritatii Aeronautice Civile Romane;
  • Calin Ile, Vicepresedinte, FIHR;
  • Igael Porecki, General Manager, JW Marriott Bucharest Grand Hotel;
  • Dragos Anastasiu, Presedinte, Eurolines Romania;
  • Adrian Craioveanu, Sales & Marketing Director, Daas Romania;
  • Franz Xaver Rattenstetter, General Manager, Crowne Plaza;
  • Bogdan Stanciu, General Manager, Bit Soft;
  • Laura Tiuca, Local Partner, Head Of The Hospitality And Leisure Group, Dentons Bucharest;
  • Lucian Boronea, General Manager, Accent Travel & Events;
  • Sorin Ionescu, Managing Partner, Fivestar Hospitality;
  • Meda Annemarie Vasiliu, Director Of Sales And Marketing, JW Marriott Bucharest Grand Hotel;
  • Gabriel Galeteanu, General Manager Avis Romania;
  • Razvan Pirjol, Director General, Compania De Investitii Pentru Turism;
  • Razvan Antoni, General Manager, Amadeus;
  • Dragos Petrescu, Owner, City Grill.

Seminarii: Revenume Management și Customer Centric Culture (23 mai, 2014)

In cea de-a doua zi a evenimentului, participantii vor avea ocazia sa opteze pentru unul dintre cele doua seminarii aplicate, sustinute de specialistii internationali din industrie.

  • Revenume Management, este dedicat industriei hoteliere si va fi sustinut de Ally Dombey, Managing Director, Revenue Management Consultancy, Revenue By Design (UK).
  • Customer Centric Culture, este dedicat industriei de turism si va fi sustinut de Nick Dobbs, Branding & Marketing Consultant (UK).

In cadrul seminariilor, participantii vor afla din studii de caz si exemple practice care sunt cele mai eficiente instrumente de gestionarea a veniturilor si cum pot mentine si pe termen lung relatiile cu clientii.

Mai multe informatii privind subiectele abordate, vorbitori si inscriere puteti gasi pe situl evenimentului.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*