Călătorii inspirate pe Facebook de la Prestige Tours

prestige tours, facebook app, calatorii inspirate

prestige tours, facebook app, calatorii inspirate

Pentru o agenţie de turism care face social media marketing felul în care aceasta comunică cu fanii şi îi antrenează în discuţii joacă un rol foarte important, asigurând o interacţiune continuă cu fanii săi.

Una dintre soluţiile ce generează interacţiune pe pagina unei agenţii de turism este aplicaţia Facebook pentru concursuri.

Ieri, Prestige Tours a lansat aplicaţia de Facebook Călătorii inspirate, aplicaţie concurs ce va aduna destinaţiile preferate ale participantilor, fani ai paginii Facebook Prestige Tours.

Prin încărcarea în aplicaţie a unei imagini din vacanţă participanţii trebuie să recomande unul din locurile vizitate în care s-au simţit cel mai bine.

Ceilalţi utilizatori ai aplicaţiei îşi înscrie, de asemenea, destinaţia preferată sau pot vota una sau mai multe destinaţii recomandate de ceilalţi participanţi.

Cea mai votată destinaţie îi va aduce celui care a făcut recomandarea un premiu ce constă într-o vacanţă pentru doua persoane în Corfu.

Din punct de vedere social media marketing, cerinţele de validare în aplicaţie sunt cât se poate de simple, iar premiul oferit este relevat pentru agenţia de turism, dar mai ales pentru fanii de pe Facebook a acesteia.

Scopul aplicaţiei concurs estec acela de a construi o comunitate de iubitori de călătorii, care să inspire întreaga comunitate de fani a Prestige Tours.

Fanii paginii Prestige Tours îşi pot înscrie în aplicaţie sau îşi pot vota destinaţiile favorite în perioada 23.06.2014 – 23.07.2014. Vacanţa în Corfu pentru doua persoane include biletele de avion, taxele de aeroport, cazare, transfer aeroport-hotel-aeroport şi asistenţă turistică locală.

Pentru a se înscrie în concurs utilizatorii trebuie să fie fanii paginii Prestige Tours pe Facebook și să permită aplicației accesul la conturile personale de Facebook, în special la datele de contact necesare pentru identificarea acestora în cazul în care destinația propusă de ei este cea mai populară printre fanii Prestige Tours. Pe lângă creșterea numărului de fani ai paginii, agenția de turism ar putea folosi datele de contact pentru targetarea newsletterelor, alertelor etc., asta în situația în care, în momentul înscrierii în concurs, utilizatorii optează pentru informarea din partea Prestige Tours.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

3 comments

Toate bune si frumoase cu aplicatia asta, insa incerc sa inteleg de ce un touroperator de turism cu activitate preponderent B2B si-ar lansa aplicatia asta? Care este scopul? Ii vor folosi cifrele pentru a proiecta destinatiile (si capacitatile) de charter pentru anul viitor? Sau urmareste sa-si creasca cifra de B2C? In fond, ar fi interesant de stiut cat este B2B si cat e B2C in prezent in business-ul Prestige si poate s-ar mai lamuri cate ceva.

Bine pusă problema, Andrada! Nu știu cum de mi-a scăpat asta.
Plecând de la asta, putem să ne gândim dacă o agenție de turism B2B își găsește locul în social media sau nu.

Un touroperator de turism care activeaza pe secmentul B2B asa cum este Prestige Tours are nevoie de canale de comunicare cu beneficiarii serviciilor sale. Cat despre aplicatia „Calatorii inspirate”, aceasta genereaza engagement si este o sursa in plus de inspiratie in dezvoltarea unor pachete adaptate cat mai bine la preferintele romanilor.

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.