e-Turism Bref (49) – 6 octombrie – 9 noiembrie 2014

reviste, e-turism bref

reviste, e-turism bref

Am intrat în luna marcată de evenimentele sub egida Black Friday, lună în care câțiva operatori de turism se vor arunca, probabil timid, în jocul acesta al reducerilor, pentru turism mai degrabă o mișcare de imagine și nicidecum pentru creșterea încasărilor. Totuși, începutul de lună e guvernat, așa cum v-ați obișnuit, de retrospectiva lunii care doar ce s-a încheiat în materie de mișcări pe piața de turism online din România. Agențiile de turism online, rezervările de bilete de avion online și aplicațiile mobile au păstrat dinamica în turismul online. 

Agenții de turism online

Marea migratie catre mediul online. Peste 70% din pachetele de turism se vand pe internet, iar bancile urmeaza exemplul

În caz că mai era nevoie de alte confirmări, mediul online, inclusiv cel mobil îi ajută pe cei ce nu dispun de foarte mult timp liber să își planifice vacanțele. Ca urmare, agențiile de turism trebuie să își facă simțită prezența acolo unde sunt potențialii clienți, operatorii din turism declarând că peste 70% din pachetele turistice se vând pe internet. Cred că informația completă are trebuie să sune în felul următor: peste 70% din pachetele turistice vândute către cumpărători cu studii superioare și locuri de muncă ce necesită pregătire profesională sunt vândute online.

Lucia Morariu: EXIMTUR, business în creştere cu 10% în 2014

15% din vânzările de pachete turistice şi bilete de avion ale Eximtur se realizează online, actualul sit Eximtur fiind unul dintre cele mai bine poziţionate situri din online-ul românesc, conform spuselor doamnei Lucia Morariu, fondatoarea brandului Eximtur. Pentru 2015, Eximtur și-a propus investiții de 150.000 de euro pentru actualizarea tehnologiei din spatele sitului de rezervări și un buget de marketing de 72.000 de euro. În săptămâna care doar ce s-a încheiat, Eximtur și-a lansat în cadrul World Travel Market de la Londra, situl destinat pachetelor de incoming.

Etravel Conference 2014 – Marketing online pentru Turism

De la specialiștii invitați la eTravel Conference aflăm că siturile de recenzii sunt pe un trend ascendent, că suntem martorii unei explozii a tehnologiile ce pot infulența industria turismului și că siturile neoptimizate pentru mobil reduc numărul conversiilor, deși vizitele de pe mobil pe siturile de rezervări hoteliere sunt în creștere și că incomingul este oportunitatea momentului pentru turismul online.

Bilete de avion online

Black Friday la bilete de avion. Este posibil în 2014?

Nu degeaba am amintit de Black Friday la începutul articolului, bloggerii de turism au început să facă supoziții legat de astfel de reduceri. Din punctul meu de vedere, la bilete de avion nu este posibil așa ceva, nu pentru o întreagă zi, ci mai degrabă pentru un anume interval orar, pentru un anume număr de locuri și se cheamă promoție și poate fi făcută oricând pe parcursul anului pentru oricare din perioadele mai puțin alese de călători. Așa cum am spus la început, pentru genul acesta de operatori scopul e consolidarea imaginii pe piață.

Prejudiciu de peste 50.000 DE EURO cu bilete de avion

Unul din motivele pentru care românii nu plătesc online: vulnerabilitatea cardurilor bancare.

Dezvoltatorul soft32.com, una dintre cele mai cunoscute platforme de distribuţie software din România, desemnat cea mai performantă companie din România în Top Deloitte 50

Dacă până în 2013, timp de 3 ani, Vola a deținut titlu de cea mai dinamică companie românească, în 2014 aceasta lipsește din topul Deloitte Technology Fast 50.

Aplicații mobile

Vodafone lanseaza iaBilet, aplicatie mobila ce ofera acces la evenimente, concerte sau spectacole de teatru din intreaga tara

Aplicația mobilă iaBilet permite utilizatorilor achiziționarea de bilete la evenimente, concerte și piese de teatru direct prin telefonul mobil, cu plata pe factura de servicii Vodafone. Această modalitate de plată se va regăsi și în aplicația Transport Urban.

Uber in Romania un an mai tarziu

Uber se pregătește pentru piața din România. Aplicația Uber permite șoferilor ce dețin o mașină să presteze servicii de transport persoane/taximetrie și să fie plătiți pentru asta.

Foto: Sean Winters, Magazines via Flickr, Creative Commons Attribution

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

3 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.