Modalități de dezvoltare și finanțare pentru pensiunile turistice

romania, vacante, cazare la pensiune, concord communication, Fundația Națională a Tinerilor Manageri

romania, vacante, cazare la pensiune, concord communication, Fundația Națională a Tinerilor ManageriÎn fiecare an, în timpul edițiilor Târgului de Turism al României, am urmărit evenimentele care aduc plus valoare și mediului online în materie de turism. Nu au fost multe pe nișa aceasta, dar important este că au fost și că, datorită interesului crescut în rândul micilor investitori în domeniu, continuă să fie organizate. România Vacanțelor – Cazare la Pensiune, este un astfel de eveniment ce se va desfășura în perioada Târgului de Turism, pe 14 martie 2015. Evenimentul se va focusa pe modalitățile de dezvoltare a unui proiect pentru o pensiune turistică și pe modalitățile de finanțare ale acestuia, precum și a zonelor turistice din România, atingând și aspecte ale promovării și distribuției online.

Evenimentul, organizat de către Concord Communication, în parteneriat cu Fundația Națională a Tinerilor Manageri și portalul cazarelapensiune.ro, este dedicat, în special, administratorilor de pensiuni turistice, dar și reprezentanților instituțiilor și organizațiilor din turism, consultanților și agențiilor de turism.

Legat de dezvoltarea potențialului turistic în zonele de pensiuni se va discuta despre cum pot pensiunile colabora în acest scop. Pe blogul calatoruldigital.ro am abordat o astfel de idee, asociațiile de atestare a pensiunilor cu arhitectură tradițională. Evident, idei sunt multe.

În ceea ce privește relația administratorilor de pensiuni cu agențiile de turism, se va discuta despre dezvoltarea produselor turistice și a serviciilor asociate lor, astfel încât acestea să ducă la creșterea interesului turiștilor atât pe plan intern, cât și extern.

În materie de administrarea afacerii, se vor aborda subiecte ca:

  • clasificarea corecta a pensiunilor și practicarea concurenței loiale;
  • repoziționarea afacerii pentru atragerea unei noi categorii de clienți: leisure versus business;
  • măsuri fiscale, facturare, control și securitate;
  • modalitatea de colaborare cu societățile din domeniul IT&C în vederea promovării și gestiunii eficiente a business-ului.

Subiectele abordate vor avea la bază studii punctuale de piață, pe regiuni, ce scot în evidență provocările cu care se confrunta în momentul de față pensiunile/turiștii și agențiile de turism din România.

În ceea ce privește componentele online ale unei afaceri de administrare a unei pensiuni turistice, în cadrul sesiunii a doua a evenimentului, Dezvoltarea produselor turistice și a serviciilor asociate, modernizare și inovare pentru creșterea interesului piețelor externă și internă, se va discuta despre:

  • promovarea prin canale online,
  • crearea bazelor de date cu potențiali clienți și
  • avantajele creării propriului websit (costuri, mentenanță, integrare cu alte situri).

Cum online-ul este important și în administrarea afacerii, nu numai în promovarea acesteia, în cea de-a 3-a sesiune se vor aduce în discuție:

  • aplicații de gestiune a rezervărilor,
  • de administrarea tarifelor, facturare,
  • baze de date clienți.

Detalii organizatorice:

Data evenimentului: 14 martie 2015

Locul de desfășurare a evenimentului: Romexpo, București, Sala Bălcescu, Pavilionul C6, intrarea D

Taxa de participare:

150 lei + TVA pentru înscrieri până la data de 2 martie 2015,

250 lei + TVA pentru înscrieri începând cu data de 3 martie 2015

Telefoane: 0729.990.536 | 0724.559.565 | 0736.732.633

Mai multe detalii despre eveniment puteți afla accesând acest link.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.