Tehnologia informației și comunicațiilor ca instrument de management și promovare pentru pensiunile turistice

romania, vacante, cazare la pensiune, concord communication, Fundația Națională a Tinerilor Manageri

În cadrul Târgului de Turism de la Romexpo, București, la conferința România Vacanțelor – Cazare la Pensiune, conferință ce va avea loc pe 14 martie 2015, reprezentanții celor mai importante instituții și organizații din turism, administratorii de pensiuni, consultanți, agenții de turism și presă se întâlnesc pentru a discuta despre perspectivele de dezvoltare a pensiunilor și zonelor turistice din România.

Programele de finanțare a activității pensiunilor și zonelor turistice din fondurile europene 2014-2020, creșterea competitivității prin optimizarea lanțului de valori în industria turismului local și îmbunătățirea calității serviciilor turistice vor fi elemente importante incluse în agendă evenimentului, alături de pricipalele subiecte de dezbatere ale evenimentului: dezvoltarea potențialului turistic în zonele de pensiuni printr-o mai bună colaborare a acestora cu agențiile de turism, precum și dezvoltarea produselor turistice și a serviciilor asociate lor, în vederea creșterii interesului turiștilor de pe piața internă și externă.

Folosirea tehnologiei informației și comunicațiilor ca instrument de management și promovare ar putea potența dezvoltarea afacerilor pensiunilor din România, iar noile tehnologii, alături de educația managerială, sunt ingredientele creșterii profiturilor în turismul de pensiune. Potențialul uriaș al țării noastre va fi valorificat în următorii ani prin creșterea ce va fi provocată atât de turiștii străini, cât si de cei romani. Am mare încredere în inteligența și seriozitatea micului antreprenor român în turism.

Marius Bostan, președinte Fundația Națională a Tinerilor Manageri, partener al evenimentului

Conferința se vrea a fi o platformă de discuții între participanți și specialiști și are la bază necesitatea unor soluții integrate prin care zonele turistice cu potențial din țara noastră se pot dezvolta și pot contribui la dezvoltarea economică.

Sindicalizarea marketingului în turismul de pensiune este o soluție nu doar la modă, ci cu adevărat viabilă în România. Clientul ar trebui să fie încurajat să viziteze și să cunoască locuri fascinante, unde beneficiază de servicii bune și poate admira peisajul sau realiza activitatea primordială pentru care a venit – de ex.: plajă, schi, sightseeing -, în paralel cu o multitudine de alte activități suplimentare de entertainment. Din acest motiv portalul cazarelapensiune.ro este un mall dedicat pensiunilor, pentru că adună la un loc nu doar peste 3000 de pensiuni extraordinare din toată România, dar prezintă și atracțiile, evenimentele și activitățile suplimentare care pot fi abordate în zona geografică aleasă.

Valentin Miron, Manager proiect UE Întreprinzători în turism – pensiuni din România

Subiectele abordate în cadrul conferinței vor avea la bază studii punctuale de piață, cum sunt cele pe regiuni, care evidențiază provocările cu care se confruntă în acest moment pensiunile din țara noastră, dar și agențiile de turism și turiștii.

Evenimentul este dedicat reprezentanților pensiunilor, autorităților publice locale și centrale, mediului academic, asociațiilor din turism, agențiilor de turism, dar și altor persoane interesate de stabilirea unor noi parteneriate de afaceri în acest domeniu. Vor fi prezenți de asemenea, consultanți pentru accesări fonduri europene și guvernamentale, precum și furnizori de produse și servicii specifice HoReCași, bineînțeles, presa.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.