În 2015, J’Info Tours mizează pe dezvoltare tehnologică

Jinfo, tehnologie

Jinfo, tehnologie

Săptămâna trecută, cu ocazia sărbătoririi a 25 de ani de activitate, J’Info Tours a făcut o trecere în revistă și a dezvoltării tehnologice pentru anul în curs. Un nou sistem de rezervări B2B/B2C va fi făcut public în cursul acestui an.

Deși în ultimii ani cele mai multe vânzări au fost generate de către pachetele corporate (65% în 2014), J’Info fiind una din puținele agenții de turism ce funcționează ca un travel management company, investițiile viitoare îi vor permite abordarea ambelor segmente de turiști: business (B2B), segment abordat prin platforma Go J’Info, și leisure (B2C), segment abordat prin platforma J’Info Online.

Din anul 2000 de când a încheiat parteneriatul cu Hogg Robinson Group (HRG), J’Info s-a dezvoltat în materie de tehnologie, know-how, analiza datelor și client management, punând bazele unor standarde stricte de analiză și servicii, ceea ce i-a permis să crească an de an inclusiv pe partea de tehnologie.

În 2014, agenția a devenit consolidator pe piața vânzării biletelor de avion în Europa de Est pentru GDS-ul Galileo, un produs din portofoliul Travelport, ceea ce a facilitat vânzarea a 48.500 bilete de avion prin situl jinfotours.ro.

De fapt, investiții în tehnologii pentru vânzarea biletelor de avion și a cazărilor direct din situl propriu s-au făcut încă din 2010.

Următorul pas este acela de a integra aceste tehnologii într-una singură, astfel încât clienții să poată comanda într-un singur proces pachete dinamice. Noua platformă va facilita accesul clienților la serviciile a peste 200 de companii aeriene afiliate IATA, dar și companii low cost, la peste 350.000 de hoteluri, pachete de servicii turistice, circuite, sejururi charter, asigurări turistice medicale, croaziere, închirieri maşini, activități, bilete la spectacole şi evenimente.

Noua platformă de rezervări ce va fi pusă la dispoziția publicului până la sfârșitul anului va permite utilizatorilor să compare disponibilitățile locurilor de cazare prin intermediul a două sisteme diferite – Galileo și Amadeus – afișând cel mai bun raport calitate/preț.

Integrarea în platformă a unor API-uri universale va face posibilă vânzarea de servicii auxiliare direct de la companiile aeriene, ca de exemplu alegerea locurilor în avion, meniurilor, achitarea suplimentelor de bagaje, vizualizarea actualizărilor promoționale în clase sau servicii suplimentare.

De asemenea, noua platformă de rezervări va fi accesibilă și de pe mobil prin intermediul unor aplicații iOS și Android. În prezent, clienții leisure au la dispoziție aplicația de reduceri J’Info Tours Bonus, aplicație lansată în primăvara anului trecut.

Pentru că s-a dovedit că 68% dintre români se informează de pe rețelele sociale înainte de a merge într-o călătorie, agenția și-a propus să folosească în continuare mediul social media pentru informarea și suportul clienților. În trecut, agenția de turism s-a arătat interesată de domeniu SM, organizând câteva evenimente de profil și workshop-uri cu bloggerii de turism.

Odată cu lansarea sistemului de rezervări, J’Info se va alătura cerințelor pieței, 25% dintre români preferând să facă rezervări online, un procent în creștere, alături de platforme precum vola.ro, paravion.ro, traveo.ro, tripsta.ro, vivolis.ro etc.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.