Kitul de promovare al Municipiului Alba Iulia, completat cu o aplicație mobilă

Alba Iulia, logo

După ce în 2010 a lansat primul brand de oraș, fiind singurul oraș din România care a adoptat așa ceva, în anul 2015 Alba Iulia a dus acest concept mai departe, fiind tot primul oraș la nivel național care a lansat un kit complet de instrumente de promovare turistică, format din broșuri turistice, un blog de informare turistică și, mai nou, o aplicație mobilă.

Aplicația Visit Alba Iulia este disponibilă pentru smartphone-urile și tabletele cu sistem de operare Android și iOS. Aplicația oferă utilizatorilor informații turistice ce se regăsesc atât pe blogul de informare turistica viziteazaalbaiulia.ro, cât și pe situl primăriei, și, în plus, vine în ajutorul turiștilor cu identificarea obiectivelor turistice prin GPS.

Cei ce trec pragul Sălii Unirii și Muzeului Principia pot accesa aplicația poate și de pe cele două info-chioșcuri dedicate.

Aplicația e disponibilă în limbile româna și engleză.

Cu articolele despre Alba Iulia doresc să completez seria de articole dedicate vizibilității orașelor pe internet, Alba Iulia alăturându-se unor orașe ce beneficiază de aplicații mobile tip ghid turistic (într-o oarecare măsură) dezvoltate la inițiativa autorităților, precum Sibiu, Brașov, Eforie sau Oradea.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

2 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.