vuelo.ro a fost lansat oficial prin campanii de performance marketing

vuelo.ro, Christian Tour

De pe la jumătatea lui iunie, vuelo.ro, brandul Christian Tour anunțat vara trecută și lansat la începutul lui 2015, este din ce în ce mai vizibil, atât în social media, cât și în SERPs după căutări specifice industriei.

Cum la momentul lansării am tratat subiectul superficial, mă simt dator să fac un follow-up, mai ales pe fondul prezenței online, cu branduri dedicate, a marilor turoperatori, în special pe zona de bilete de avion.

De ce vuelo.ro?

Pentru Christian Tour deschiderea către segmentul de bilete de avion vine ca o completare la cele de leisure și beach holidays. Rămâne de văzut cât de bine se vor poziționa pe această nișă în viitor, în condițiile situației actuale din piață: concurență mult mai bine pregătită, bugete de marketing mai mari și margini ale produsului promovat mai mici.

Avantaje concurențiale

În ciuda acestor aspecte, proiectul vuelo.ro se diferențiază prin experiența echipei din spatele lui în ceea ce privește online-ul pe partea de leisure, agenția venind în întâmpinarea potențialilor clienți cu un sit de agenție și o aplicație mobilă. Aceste două medii de distribuție le-au permis celor de la Christian Tour să analizeze comportamentele de consum ale utilizatorilor din online (asta pentru a putea vorbi de un proces de rezervare online complet).

Intrarea pe piața biletelor de avion a fost pregătită prin campaniile de performance derulate pentru celelalte branduri Christian Tour. Conform celor declarate de Victor Caraș, responsabil de online marketing la Christian Tour, pentru turism20.ro, pentru vuelo.ro începutul este însă promitator, cu ajutorul echipei Google și a echipei interne care administreaza campaniile Christian Tour s-a apropiat de obiectivele propuse.

Un alt avantaj de care beneficiază clienții vuelo.ro este cel oferit de infrastructura Christian Tour: un call-center dedicat, o rețea națională formată din 31 de sedii de vânzare, asta ca avantaj pentru cei ce rezervă online, dar plătesc offline, o rețea de reprezentanțe și birouri internaționale (Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania, UK etc.).

Cei ce nu sunt încă hotărâți dacă să folosească platformă vuelo.ro, ar trebui să ia în calcul faptul că, în 18 ani de activitate, Christian Tour a avut peste 1 000 000 de turiști care au crezut în serviciile agenției. Peste 40% din clienții care au cumpărat un bilet de pe vuelo.ro, de la lansare până în prezent, sunt persoane care au interacționat cu brandul cel puțin o dată prin intermediul sitului ChristianTour.ro (rezervare, cerere oferta etc.).

Infrastructură tehnologică

În ceea ce privește tehnologia din spatele vuelo.ro, acesta este construit pe platforma Q Travel Cloud, investițiile în aceasta și în logistică ridicându-se la peste 250 000 euro, cu implementarea pe parcursul a 8 luni. Platforma Q Travel Cloud integrează servicii de căutare zboruri, cazare și asigurări medicale din peste 20 de platforme online într-un singur rezultat. Conform declarațiilor lui Alex Giurgea CTO Acqua Development, prin colaborarea cu Christian Tour s-au pus bazele unei platforme de rezervări de referință în business-ul online românesc.

Pentru moment, vuelo.ro este accesibil utilizatorilor de desktop și tableta, pentru smartphone-uri urmând a se lansa aplicații native de mobil.

Campanii de promovare cu ocazia lansării

Așa cum menționam la începutul articolului, de la jumătatea lunii iunie, Christian Tour rulează campanii de promovare online pentru a scoate în evidență noua platformă, folosidu-se de canalele de performance clasice, precum Google AdWords, Facebook Ads, AdRoll, iar în curând va intra și în zona de metasearch și afiliere. Ca la orice lansare oficială a unui produs pe piața de turims online nu au lipsit ofertele mult îndrăgite de români, biletele de avion la 4.99 euro pentru destinații ca Barcelona, Palma de Mallorca, Napoli, Sardinia, Catania. Această campanie a adus pe vuelo.ro peste 60 000 de vizitatori unici, marți, pe 16 iunie, la ora 09.00 înregistrându-se un numar de 2 890 de vizite unice simultane.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*