Odată cu relansarea sitului corporate, Accent Travel se poziționează și mai mult pe zona B2B

Accent Travel, TMC, B2B

Accent Travel, TMC, B2B

Săptămâna aceasta, Accent Travel a relansat situl accenttravel.ro, de data aceasta situl fiind doar un instrument de prezentare cu focus pe zona corporate.

Situl accenttravel.ro a mai suferit un facelift în 2014, treptat, pachetele turistice fiind integrate complet în situl de rezervări Traveo, lansat în urmă cu mai bine de 1 an, alături de facilitați de rezervări bilete de avion, locuri de cazare și servicii de rent-a-car.

În prezent, situl poziționează agenția de turism ca Travel Management Company, Accent Travel oferind clienților corporate servicii, soluții și tehnologie TMC de la Egencia, precum planning, compliance sau cost control.

Situl, exclusiv în limba engleză și cu un design responsiv, a fost regândit și dezvoltat in house și afișează informații despre serviciile și soluțiile oferite de agenție sub formă de carduri de prezentare. De asemenea, din meniul principal se fac trimiteri către serviciile cu care agenția se poziționează pe celelalte nișe de interes: traveo.ro pentru leisure, accentshop.ro pentru B2B, TravList pentru customer support pe zona de leisure, accentevents.ro pentru zona MICE.

Deși Mădălin Măncilă, marketing manager la Accent Travel, consideră online-ul un canal bun de promovare pentru turism, nu aceeași lucru îl consideră valid pentru un astfel de produs, care iese din sfera produselor de consum pentru publicul larg. Situl va fi promovat în rândul corporațiilor, targetul principal al produselor din portofoliul B2B, și în cadrul târgurile internaționale la care agenția va participa.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*