După ce în 2015 Fly Go a investit peste 1.5 milioane euro în platforma de rezervări online pentru adăugarea funcționalităților de zboruri combinate și city break-uri dinamice, pentru 2016 e programată relansarea siteului și orientarea lui mult mai mult spre experiența clienților familiarizați cu online-ul.
Prin implementarea celor două funcționalități, zboruri combinate și city break-uri dinamice, agenția Fly Go se aliniază cu celelalte OTA-uri de pe piața autohtonă, diferențiindu-se de acestea prin rubrica de ghiduri turistice, dezvoltată în parteneriat cu ArrivalGuides, un furnizor de ghiduri turistice.
City break-ul dinamic permite clienților configurarea personală a pachetului, aceștia având libertatea alegerii liniei aeriene și a hotelului, pretul returnat fiind cel real pentru întregul pachet.
În 2016, Fly Go se va focusa pe îmbunătățirea experienței clientului, atât în online, cât și în offline, plecând de la înțelegerea cât mai fidelă a turistului român, a motivațiilor sale, a procesului decizional și anticipând comportamentul său de consum, urmând ca pe baza acestuia să adauge ofertei de city break-uri cele mai populare destinații în rândul românilor.
De asemenea, Fly Go va încerca să promoveze România în țările în care activează exclusiv online, Italia și Spania, prin servicii destinate seniorilor și străinilor interesați de România, lucru ce se va reflecta în noua platformă de rezervări, urmând ca acest lucru să se reflecte și în platformele Fly Go de pe noi piețe europene. Stefano Iervolino, directorul general Fly Go, speră ca aceste abordări să ajute agenția să își crească cota de piață.
În ceea ce privește piața online de bilete de avion din România, Fly Go are ca competitori paravion.ro, vola.ro, esky.ro și tripsta.ro.