momondo dă un alt sens conceptului de Big Data printr-un studiu despre originile mixte ale oamenilor

momondo, DNA, ADN

momondo, în parteneriat cu AncestryDNA, furnizor mondial teste ADN, a rulat un studiu pe bază de ADN din care reiese faptul că originile oamenilor sunt mixte, și nicidecum nu ne limităm la maxim 2 țări, așa cum au răspuns 6 din 10 respondenți analizați în cadrul studiului.

Studiul se bazează pe răspunsurile a 7200 de respondenți din 18 țări.

Conform lui Brad Argent, purtător de cuvânt AncestryDNA, originea și harta geografică interioară ale oamenilor sunt mult mai complexe, având, în medie, rădăcini genetice în patru regiuni la nivel global. Așadar, indiferent de originea oamenilor, ei sunt mai conectați la restul lumii mai mult decât se credea inițial.

De asemenea, ca parte a cercetării, momondo a invitat 67 de persoane obișnuite din întreaga lume să participe în cadrul unui proiect specific în aprilie 2016. Participanților li s-a propus să facă un test ADN pentru a afla mai multe despre originile lor. Aceștia și-au exprimat, totodată, așteptările cu privire la rezultatele testului. După câteva săptămâni, participanții au fost chemați pentru a li se prezenta rezultatele. Ce a ieșit vedeți mai jos:

Ca mișcare de marketig, momondo oferă posibilitatea pentru 500 de persoane să își facă testul ADN pentru a-și afla originile, în campania The DNA Journey. Un singur câștigător va avea și posibilitatea să plece într-o călătorie într-una din țările din care provine, în baza testului ADN.

Am citit puțin în comentariile clipului de mai sus și toată lumea arată cu degetul jocul actorices sesizabil. E normal, e un spot video de promovare. Cu toate acestea, rezulatele testelor ADN sunt cât se poate de valide, dovadă stau multitudinea de articole de specialitate pe această tema. Ca fan vechi al National Geographic, țin minte că un articol dedicat aceluiași subiect a fost publicat și în revistă.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.