Ce așteptări are tripsta odată cu lansarea aplicației Android?

tripsta, logo, tripsta romania, tripsta android

Pentru a completa experiența tripsta în mediul mobile, compania a lansat recent și aplicația pentru Android. Decizia a venit după ce compania a observat că aplicația de iOS tripsta, lansată în 2014, a înregistrat o creștere cu 15% în utilizare (că număr de utilizatori) și de 8% a numărului de rezervări pe parcursul anului 2016.

În paralel cu aplicațiile mobile, tripsta rulează și un website responsive, lucru ce le permite utilizatorilor să caute informații, să compare prețuri, să aplice filtre de căutare în funcție de preferințe și să facă rezervări on the go.

Avantajele aplicației mobile tripsta

În acest an, conform informațiilor făcute publice de reprezentanții tripsta în România, traficul de pe mobil reprezintă 60% din traficul total, iar 25% dintre vânzări se fac în proporție de 25% de pe dispozitivele mobile.

Spre deosebire de website-ul mobil, aplicațiile mobile tripsta le permit utilizatorilor accesul la funcționalități suplimentare, precum booking management, salvarea datelor pasagerilor și a adreselor pentru a fi folosite la rezervări ulterioare, check-in mobil înainte de îmbarcare sau importul datelor de zbor în calendarul telefonului. Pentru anumite aeroporturi aplicațiile mobile tripsta furnizează călătorilor notificări cu banda la care vine bagajul.

tripsta a investit în cele două aplicații pentru retenția utilizatorilor, prin fidelizare și prin accesul la o categorie de informații pentru care site-ul nu ar fi oportun.

De ce folosesc utilizatorii de smartphone aplicații mobile?

Conform unui studiu Google la nivel global, citat pe pyn.ro, 36% dintre utilizatorii de aplicații mobile de travel consideră că folosirea unei astfel de aplicație le facilitează anumite activități, alți 32% le folosesc pentru a urmări discounturi și oferte, 19% le folosesc pentru că primesc anumite bonusuri, lucru pe care și tripsta l-a făcut când a introdus posibilitatea de a rezerva hoteluri de pe mobil, iar 20% pentru a face rezervări propriu-zise. Doar 13% dintre utilizatori se plângă că nu pot face anumite operațiuni direct din aplicație, în timp ce 19% au avut experiențe similare benefice.

Aplicația Android tripsta este disponibilă gratuit în Playstore, în 35 de limbi, printre care și limba română, iar odată cu lansarea acesteia tripsta România speră că vor crește și rezervările pe mobil făcute de români.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.