Trippero, agenție de turism online lansată cu doar 2000 de euro

Roxana Petrescu și Valentin Niculescu au investit 2.000 de euro în agenția de turism online Trippero, lasată la început de 2016, așteptările fiind ca anul 2017 să se închidă cu o cifră de afaceri de 200.000 euro. Au ales online-ul întrucât îl consideră unul din canalele potrivite pentru publicul lor țintă. Mai mult, piața agențiile de turism brick & mortar e destul de aglomerată, iar pentru referință, în 2016, au fost înființate nu mai puțin de 142 de agenții de turism, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de resort.

Spre deosebire de window shopper-ul ce intră la un moment dat în agenția de turism clasică, călătorul în pas cu noile tehnologii își rezervă vacanțele online, de pe smartphone, unde se și informează, își alege destinația si toate facilitățile de care are nevoie, după care rezervă și plătește, fără a mai fi nevoit să se deplaseze la sediul agenției.

CITEȘTE ȘI: Mobile Moment pentru piața de travel din .ro: căutările pe mobil le-au depășit pe cele de pe desktop

Trippero este o agenție turoperatoare care vinde online vacanțe în Europa, Asia și America. Aceasta vinde city break-uri, bilete de avion, sejururi și vacanțe exotice, iar pentru pachetele cu zboruri charter, care reprezintă 30% din oferte, colaborează cu Tui TravelCenter, Paralela 45, Christian Tour, Kusadasi și Perfect Tour.

În primul an de activitate, Trippero a înregistrat cele mai multe vânzări pe destinatii precum Grecia, Italia, Spania, Zanzibar (Tanzania), Republica Dominicana, iar cele mai vandute pachete sunt cele de tip charter, city break si exotice. Cele mai mari sume plătite de clienți au fost 5.000 euro pentru destinația Zanzibar (individual), 10.000 euro pentru destinația Mexic (grup) și aproximativ 40.000 euro (corporate), clienții fiind dintre cei cu venituri medii sau peste medie, persoane între 30 și 45 ani.

 

Întrucât fondatorii agenției estimează creșteri în activitatea agenției în următorii ani, plănuiesc să creeze un call-center în spatele agenției online, dar să își focuseze business-ul si pe segmentul B2B, nu doar B2C.

Rămâne de văzut cum se va poziționa agenția pe piața de turism online în următorii ani, în condițiile în care din ce în ce mai multe agenții de turism, mai mari sau mai mici, au intrat în insolvență în ultima perioadă, piața devenind instabilă, iar 1.385 de agenții au rămas fără licență la finalul anului 2016.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.