Romanian Digital Travel Conference, ediția a IV-a

Romanian Digital Travel Conference

Ediția a IV-a a conferinței Romanian Digital Travel Conference (Digital Travel), eveniment dedicat dezvoltării afacerilor din domeniul turismului folosind instrumentele marketingului online, va avea loc anul acesta pe 5 octombrie, la Hotel Sheraton, sala Iridium.

Digital Travel adună speakeri cu experiență în zona de digital, fiecare având în desfășurare proiecte în turism. Un invitat special este Remus Vișan care va avea un panel one to one cu Mădălin Măncilă, în care va spune povestea Paravion, de la lansare și până la momentul insolvenței. Un studiu de caz real din care toți cei care lucrează în industria de turism pot învăța lucrurile bune care au dus la succesul Paravion, dar și din greșelile care au dus la reorganizarea celui mai mare site online.

Ediția a IV-a a conferinței Digital Travel

Comparativ cu cele trei ediții anterioare, ediția a IV-a a conferinței Romanian Digital Travel Conference se va concentra în cea mai mare parte pe publicul format din reprezentanți ai agențiilor de turism, Obiectivul acestei ediții fiind de a avea peste 120 de participanți, din care 90% agenții de turism. Acest lucru va permite speakerilor invitați să ridice gradul de aplicabilitate al prezentărilor și să prezinte studii de caz și mai relevante. Această decizie a fost luată și datorită participării masive a oamenilor din agenții în anii trecuți (67% din 100 de participanți la prima ediție, 74% din 105 participanți la a doua ediție, 81% din 115 participanți la a treia ediție), media lor depășind an de an 60% din publicul prezent în sala de conferință. Alături de publicul cheie din agenții vor participa la conferință o serie de bloggeri ambasadori și jurnaliști parteneri.

Tariful de participare la conferința Romanian Digital Travel Conference este de 49 euro + TVA. Cei care au participat la cel puțin o ediție anterioară  beneficiază de un discount de 20%, folosind codul #rdtc2017fidel.

Despre edițiile anterioare Digital Travel

În cadrul Romanian Digital Travel Conference, companii de top și oameni importanți din turism au prezentat trei ani la rând strategii eficiente de marketing online și digital adaptate la profilul unui business local de turism (agenții, unități de cazare, transportatori, furnizori de servicii conexe, șamd). Participanții au descoperit astfel cum să folosească cele mai recente instrumente (gratuite sau foarte accesibile) pentru a-și promova eficient serviciile către publicul direct interesat.

Urmând link-urile de mai jos puteți parcurge toate articolele scrise după fiecare ediție în parte, administratorul site-ului de știri turism20.ro fiind partener media al evenimentului încă de la prima ediție a acestuia:

Evenimentul a adunat la aceeași masă un grup important de specialiști în tehnologie și marketing cu o bogată experiență pe nișa turismului românesc. Aceștia au vorbit despre experiențele proprii și au ajutat participanții să rezolve o serie din problemele existente în industrie. De asemenea, invitații noștri au prezentat numeroase studii de caz cu un grad ridicat de aplicabilitate.

Ca în fiecare an, participanții au avut posiblitatea să completeze un formular de feedback, acesta fiind parcurs de către 40% dintre cei prezenți în sala de conferință. Media generală a ediției a III-a a fost 4,55 (nota cea mai mică fiind 1, iar nota cea mai mare fiind 5), cea mai mare dintre toate cele trei ediții organizate până-n prezent, drept dovadă că ne-am îmbunătățit standardele de la un an la altul. Speakerul care a primit cea mai mare notă de la public a fost Mădălin Măncilă (4,83), urmat de Alex Filip (4,82), Matei Psatta (4,75) și Cristian Ignat (4,61).

Related posts

Lasă un răspuns

*