Blue Air anunță un nou parteneriat cu Travelfusion

Blue Air, avion, cer, zbor

Blue Air a anunțat un nou parteneriat cu Travelfusion, un sistem de distribuție a călătoriilor de tip Direct Connect, și furnizor de tehnologie și conținut pentru soluții de căutare meta a călătoriilor.

În parteneriat cu Travelfusion și prin utilizarea tehnologiilor Travelfusion, Blue Air oferă dezvoltatorilor posibilitatea de a se conecta direct la conținutul companiei aeriene (zboruri, servicii auxiliare etc.), utilizând Direct Connect XML API.

Conexiune directa prin XML API permite partenerilor autorizați ai Blue Air accesul la un set bogat de funcții și capacități de integrare versatile, sistemul XML API permițându-le acestora conectarea propriilor sisteme de rezervări cu sistemul nostru de rezervare al Blue Air.

Astfel, partenerii Blue Air au acces în timp real la zboruri și procese de rezervare automatizate, sistemul de distribuție fiind în permanență actualizat și susținut de o echipă de asistență tehnică.

Partneriatul cu Travelfusion e un element important în strategia Blue Air de a creşte numărul de pasageri și încasările, punând la dispoziția agențiilor de turism și turoperatorilor cele peste 100 de rute europene. Blue Air a făcut primii pași în această direcție prin parteneriatul cu Hahn Air, care facilita integrarea zborurilor în GDS-uri precum Amadeus, Galileo, Travelport, Apollo şi Sirena, pentru ca mai apoi să colaboreze direct cu Amadeus. La momentul respectiv, majoritatea actorilor din turism au fost nemulțumiți de tarifele ridicate la care erau disponibile bilete de avion în GDS-ul Amadeus.

Pentru anul 2017, Blue Air estimează o cifra de afaceri de 400 milioane euro și aproximativ 5 milioane de pasageri transportați, indicatori în creștere cu peste 35% față de 2016.

Travelfusion a fost compania care a pus bazele unui model de distribuție de tip Direct Connect pentru zborurile low-cost, sistem ce permite furnizorilor să se conecteze direct cu agențiile de turism online, cu turoperatorii sau cu companiile care administrează motoare de căutare.  În prezent, Travelfusion agregă peste 220 de companii ariene low-cost, de linie sau operatori feroviari.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.