Rezervări de pe mobil în creștere pentru eSky România

rezervări mobil eSky, esky romania, rezervări mobil, rezervari de pe mobil, mobile app, aplicatie mobila, rezervari mobile

Din cele 6 agenții de turism online din .ro, toate s-au aliniat pieței în ceea ce privește tehnologiile care ușurează interacțiunea cu clienții, adaptându-și site-urile pentru dispozitivele mobile, iar 4 dintre ele au mers chiar mai departe și și-au dezvoltat inclusiv aplicații mobile pentru a interacționa mai intensiv cu potențialii clienți.

eSky este una dintre cele 4 agenții de turism online ce au dezvoltat inclusiv o aplicație mobilă încă din 2015, aplicația fiind votată drept cea mai utilă aplicație la Webstock în acelasi an, dar si cea mai bună aplicație de travel, în cadrul eTravel Conference 2016. eSky este și agenție acreditată IATA, iar în 2015 a fost declarată cea mai profitabila agenție de turism online din România, poziționându-se astfel ca un partener de încredere pe piața românească.

În anii trecuți, peste 50% dintre tranzacțiile realizate pe site-ul esky.ro erau încheiate de pe desktop sau laptop, începand cu al doilea semestru al lui 2017, situația s-a schimbat semnificativ. În acest moment, 61% din rezervările de servicii turistice sunt încheiate direct de pe telefonul mobil. Același procent de rezervări îl raporta inclusiv Tripsta, dar pentru anul 2016, în timp ce vola.ro așteaptă o creștere de până la 80% anul acesta.

CITEȘTE ȘI: Rezervări bilete de avion prin aplicația mobilă eSky.ro

Trendul ascendent de pe segmentul mobile a fost constant și se datorează unor factori atât interni, cât și externi. Factorii interni au ținut de dorința companiei de a se alinia trendului internațional, respectiv de a livra un site optimizat, în care utilizatorul să navigheze fără probleme de pe mobil, dar și pentru a oferi o aplicație care poate fi folosită cu ușurință. Factorii externi sunt legați, în mod evident, de creșterea exponențială a industriei mobile la nivel mondial.

Reprezentanții locali ai companiei estimează că în 2018, procentul tranzacțiilor pe mobil înregistrate de eSky va depăși pragul de 80%, ceea ce va reprezenta o situație fără precedent. Luând în considerare datele, aceștia sunt convinși că vor asista la o repoziționare a turismului românesc în zona de mobile. Această schimbare va fi benefica pentru ambele părți – atât pentru furnizori, datorită optimizării resurselor, cât și pentru utilizatori, datorită simplificării procesului de decizie și cumpărare.

În ceea ce privește avantajele aplicației mobile pentru agenția de turism online, esky.ro o folosește pentru a trimite notificări de tip push cu oferte de moment, frecvența acestora fiind neintruzivă (o dată pe săptămână) pentru utilizatori.

În ceea ce ne privește, ne bucurăm de încrederea crescândă a utilizatorilor în aplicația noastră. Vom investi în continuare în tehnologia mobile, îmbunătățind constant produsele existente și dezvoltând funcții noi, tocmai pentru că ne dorim să stabilim noi standarde de calitate pe piața de travel din România.

Carla Boangiu, Country Manager eSky Romania

O direcție de îmbunătățire a aplicației mobile pe care compania ar trebui să o urmeze e aceea de integrare a căutărilor multi-city, în prezent disponibile doar pe site, diferențiindu-se astfel de restul concurenților. În prezent, aplicația permite utilizatorilor să caute atât bilete de avion, cât și hoteluri și transferuri.

Related posts

Lasă un răspuns

*