Rebranding marca Prologue pentru site-ul Paralela 45

paralela 45, site web, prologue

Site-ul Paralela45.ro a trecut printr-un proces de rebranding marca Prologue Advertising și a fost relansat în această săptămână, acum mult mai util din punct de vedere al funcționalităților oferite și al comunicării, practic adaptat călătorului modern. Prologue a contribuit cu servicii de implementare web, programare si content writing.

Utilizatorii site-ului paralela45.ro pot face căutări personalizate, ce generează oferte de travel relevante pentru interesele lor, oferte ce pot fi selectate, rezervate și plătite online, la fel ca orice produs cumparat pe internet, operațiunea durând numai câteva minute. Portalul este un instrument de planificare pentru consumatorii care știu ce vor, ce nu au timp pentru a ajunge într-una din agențiile turoperatorului pentru cumpararea unei vacanțe.

Odată cu lansarea noului portal de turism, agenția de turism urmărește creșterea încrederii turiștilor români prin oferirea informațiilor clare și prețuri complete, transparente, cu toate taxele incluse. Aceasta a fost doar una dintre multele investiții făcute de Paralela 45 în ultimul an, în tehnologie și digital. Mai mult de 25% dintre rezervări se fac online, cu plata online, inclusiv prin intermediul sistemului de rate.

La începutul boom-ului pe partea de aplicații mobile, sfârșitul lui 2012 – începutul lui 2013, Paralela 45 a fost printre puținele agenții de turism care au dezvoltat aplicații mobile, lansând aplicația de brand, aplicația dedicată charterelor și aplicația dedicată litoralului românesc. Niciuna dintre aplicații nu a mai fost actualizată de la lansare, iar în recenzii utilizatorii se plângă că aplicațiile nu mai sunt funcționale.

Spre final de 2017, Terra Tours Holidays, una dintre francizele Paralela 45, a investit, în paralel, într-o altă aplicație mobilă, Paralela 45 Luxury.

Cu 43 de agenții directe și în franciză răspândite în toată țara, compania estimează un volum de vânzări de 50 de milioane de euro în 2017, după ce vânzările de circuite turistice au crescut cu 34%, cele pentru Bulgaria și turismul intern cu 32%, iar gradul de ocupare pe zborurile charter a fost de 97%. La începutul acestui an, Alin Burcea estima vânzări de 1 milion euro pe tot anul numai din online.

Paralela 45 a înregistrat o creștere a vânzărilor de 22% în primele nouă luni din 2017, an în care cei mai mulți turiști au preferat să meargă în Grecia, Spania, Turcia, Cipru, Italia, Portugalia si Croația.

[via iqads.ro]

Related posts

Lasă un răspuns

*