Bucureşti, destinaţie de shopping și city-break

Bucharest, DaBrick, shopping, city break

Dacă turiștii români preferă escapade de shopping în Austria, la Parndorf, sau în funcție de reducerile sezoniere, în Franța – Paris, UK – Londra sau UAE – Dubai sau city-break-uri europene, turiștii din Israel, Moldova și Bulgaria găsesc Bucureștiul destinația perfectă pentru shopping.

Perioada reducerilor este aşteptată nu numai de către clienţii români, ci şi de unii turişti străini. Mall-urile sunt luate cu asalt de turiştii israelieni, care prefera să cumpere din România, Tel Aviv-ul fiind recunoscut pentru preţurile mari la haine şi nu numai.

De asemenea, Bucureştiul a fost pus recent pe harta city-break-urilor europene, fiind o opțiune de pus pe lista destinațiilor de văzut în câteva zile, graţie muzeelor, parcurilor, cafenelelor la modă şi amestecului de arhitectură art nouveau şi modernă, dar și prețurilor accesibile și distracției garantate.

Prima ediție a Experience Bucharest, eveniment voluntar de promovare a Bucureștiului, a adus capitala în atenția a aproximativ 50 de milioane de oameni din Europa, SUA, America de Sud și Asia.

Un sondaj făcut de booking.com arată că 41% dintre turiştii străini plănuiesc să vină pentru un city-break la Bucureşti. În primele 10 luni din 2017, nu mai puțin de 2 milioane de turiști au vizitat Bucureștiul, în comparație cu întreg anul 2016, în care s-au întegistrat puțin peste 1.100.000 de turiști.

Din punct de vedere logistic, Bucureștiul își întâmpină turiștii cu 20.000 de locuri de cazare în 12.000 de camere, cu mențiunea că hotelurile de 3, 4 şi 5 stele din Bucureşti chiar oferă servicii pe măsura stelelor pe care le afişează. Hotelurile de 4 și 5 stele sunt preferate de turiştii străini ce vizitează Bucureştiul, acestea fiind accesibile unei categorii mult mai mari de turişti comparativ cu cele din alte destinaţii de city-break, precum Praga, Paris, Budapesta, Milano, Barcelona, conform celor declarate de Raluca Anghel, specialist marketing turistic, pentru economica.net.

Un factor care a influențat creșterea numărului de turiști în București a fost prezența puternică a companiilor low cost pe segmentele de zbor spre București. La începutului lui 2017, numărul pasagerilor companiilor low cost a ajuns să reprezinte 53% din cei aproape 11 milioane de pasageri, în condițiile în care, ca număr de zboruri (decolări și aterizări), 63% (65.997, în cifre absolute) au fost făcute de companii de linie, rezultă dintr-o analiză internă a Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB). De asemenea, Bucureștiul este conectat cu curse directe de aproximativ 70 de destinații din Europa, din Asia și Africa.

Related posts

Lasă un răspuns

*