Când campaniile Vola.ro pot fi considerate „un ecou” al nemulțumirilor companiilor de taxi

vola.ro, clever taxi, campanie

În plină răfuială a companiilor de taxi și a Primăriei Municipiului București cu reprezentanții platformelor de e-hailing și ride sharing, Vola.ro rulează o campanie împreună cu Clever Taxi.

În cadrul campaniei, Vola.ro oferă celor ce cumpără zboruri de pe Vola.ro vouchere pentru transferul la aeroport, ce pot fi folosite la prima utilizare a serviciului CleverPay din aplicația Clever Taxi. Adică la prima plată cu cardul, funcționalitate introdusă la începutul anului.

Campania a fost adusă la cunoștință celor interesați de serviciile Vola.ro, în cursul zilei de vineri, prin newsletter și va fi activă toată luna martie.

Potrivirea de situație vine în contextul în care mai mulți reprezentanți ai companiilor de taxi au făcut lobby pe lângă direcția de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului București pentru a interzice aplicațiile de e-hailing, precum Clever Taxi și Star Taxi, sau pe cele de ride sharing, precum Uber și Taxify, acestea din urmă într-o zonă gri din punct de vedere legislativ. În cazul aplicațiilor de e-hailing miza pare a fi dispecerizarea serviciilor de taxi, activitatea care ar fi avut de suferit în urma apariției acestor aplicații, costurile taximetriștilor cu aplicațiile fiind de 4 ori mai mici decât cu dispeceratele.

CITEȘTE ȘI: Noi reguli pentru companiile de taximetre: aplicații proprii, staţii şi aparate de taxat

Vola.ro a rulat și anul trecut o campanie similară dar cu Uber, imediat după scandalul generat de plasarea unor reclame outdoor pentru Uber fix în parcarea Aeroportului Otopeni.

Coincidență sau nu, este un bun exemplu de susținere în zona start-up-urilor, Vola.ro fiind, în primul rând, o companie de tehnologie, așa cum sunt și platformele menționate mai devreme.

CITEȘTE ȘI: Varujan Pambuccian dorește supra-reglementarea unor servicii precum Uber și AirBnb

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.